Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhhuh, tulipa törmättyä vanhaan kunnon pelimieheen työpaikalla!

Vierailija
30.07.2018 |

Meillä on remontti menossa ja siinä muutamia työmiehiä on jaloissa pyörinyt koko päivän. Yksi niistä ottaa ihan koko ajan katsekontaktia, oikein siis riisuu silmillään ja alkoi jopa pelleillä että huomaisin hänet paremmin :D Satuttiin hissiin samaan aikaan ja jos siellä ei olisi ollut toista työmiestä, enpä tiedä mitä olisi tapahtunut, semmoista säkenöintiä en olekaan tuntenut pitkään aikaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelleillä? Oletteko 15?

Vierailija
2/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelleillä? Oletteko 15?

No ei olla, sepä se. Halusi esiintyä että varmasti huomaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄK ja APUVA

Vierailija
4/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi ei kannata palkata naisia. Keskittyisit omiin hommiisi ja antaisit miesten hoitaa omansa. 

Vierailija
5/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on hauskoja. Itse en koskaan edes nähnyt remonttimiestä, jonka kanssa alettiin vaihdella viestejä. Laitoin itse ensin pyynnön, että siirtäisivät pesukoneeni kylppäristä, kun en itse yksin elävänä naisena siihen pysty, ja jonkun sydänhymiön viestin loppuun. Sain vastauksen, että tottakai siirretään ja hymiö. Muutama viesti tällä tavalla vaihdeltiin. Jäi hyvä mieli.

Vierailija
6/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten likainen akka

Vierailija
7/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksen suunnittelun yritys.

Vierailija
8/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen losov*ttu haloo, kuvittelee kaikkien himoitsevan ja kaikkien flirttailevan vaikka oikeasti on joku puusta tippunut rusina. 

Vierailija
9/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi ei kannata palkata naisia. Keskittyisit omiin hommiisi ja antaisit miesten hoitaa omansa. 

Niin olen tehnytkin koko päivän omia töitäni, ne nyt välillisesti valitettavasti liittyvät myös remonttikohteeseen.

Vierailija
10/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmainen losov*ttu haloo, kuvittelee kaikkien himoitsevan ja kaikkien flirttailevan vaikka oikeasti on joku puusta tippunut rusina. 

No eipä ole kukaan himoinnut vuosiin minua niin kai tuollaisen käytöksen tunnistaa kilometrien päähän.

Vierailija
11/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaa viivan. Spruits ilman kumia.

Vierailija
12/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskauksen suunnittelun yritys.

Luultavasti ap itse olisi raiskannut sen ukon, jos olisi ollut kahdestaan sen kanssa. 

Vierailija
13/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palikka

Vierailija
14/14 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakasta säkenöintiä ei voi estää, jos se kohdalle sattuu. Fyysistähän se on, ja usein täysin vastustamatonta. Niillä, joiden kohdalle sitä ei ole sattunut, ei ole hajuakaan siitä mielettömästä vetovoimasta, siksi yrittävät latistaa ja mitätöidä ap:n kokemuksen. Neuvoja en kyllä anna, joskus ei vaan ole vaihtoehtoja, jos sähkö on tarpeeksi voimakasta. Järjellä tämän kanssa ei ole mitään tekemistä,