Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset palaa pian kouluun ja loma on ohi. Millaisella fiiliksellä teidän perheessä ollaan?

Vierailija
30.07.2018 |

Meillä minä olen ihan hyvilläni, että lapset lähtee kouluun ja on taas kunnon arkirytmit, toisaalta väsyttää jo valmiiksi se wilma-viestien tulva joka taas alkaa.

Lapset olisivat mielellään vielä lomalla kun kelit on hyvät, mutta eivät kuitenkaan harmissaan tunnu olevan:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nauttivat täysillä lomasta. Kavereita, uimista, leikkimistä sisällä ja ulkona, jäätelöä, löhöämistä riippumatossa.

Miehen loma päättyi, mutta en muistuttele lapsia koulun alkamisesta. Kesä jatkuu, lyhyet koulupäivät eivät estä mukavia asioita ja viikonloppuisin tehdään kivoja asioita yhdessä. Uidaan varmasti pitkälle syksyyn. Syksyn harrastuksia jo hieman odotetaan. Kesälistalla on vielä mukavia juttuja odottamassa. Mm. Luonnonpuistoa, uimista, soutelua, suppausta, marjastamista, huvipuisto, kyläpäivät, toritapahtumia, kesäteatteri, leffateatteri. Kesä jatkuu loman päätyttyäkin.

Vierailija
2/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos loma loppuu!! Ihan hirveä kesä takana, esikoinen ei ole nähnyt yli kuukauteen yhtään kaveria ja olin melkein koko heinäkuun yksin lasten kanssa kotona kun puoliso oli töissä. Lapset riitelee kokoajan, nuorempi herää 5.30-6.20 ja vaatii jatkuvaa valvontaa, koska ei viihdy enää telkkarilla yhtään (on 2v). Jonkun reissun yritin lasten kanssa yksin tehdä sillä lopputuloksella että pienempi oli kipeänä, valvoin kaksi yötä ja jouduin sitten ajamaan 2h unilla kotiin 200km. Ovat tosi eri-ikäisiä, että hyvin vaikea keksiä mitään kaikille mieleistä tekemistä.

Että onneksi loma loppuu, ihan kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin odotan, että nuo naapurin kiljukaulat lähtee takas kouluun, että saa nukkua yövuoron jälkeen. Kiljuvat yleensä tossa pihalle aamu kahdeksasta yö yhteen saakka. Yritä sitten siinä nukkua.

Vierailija
4/4 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos loma loppuu!! Ihan hirveä kesä takana, esikoinen ei ole nähnyt yli kuukauteen yhtään kaveria ja olin melkein koko heinäkuun yksin lasten kanssa kotona kun puoliso oli töissä. Lapset riitelee kokoajan, nuorempi herää 5.30-6.20 ja vaatii jatkuvaa valvontaa, koska ei viihdy enää telkkarilla yhtään (on 2v). Jonkun reissun yritin lasten kanssa yksin tehdä sillä lopputuloksella että pienempi oli kipeänä, valvoin kaksi yötä ja jouduin sitten ajamaan 2h unilla kotiin 200km. Ovat tosi eri-ikäisiä, että hyvin vaikea keksiä mitään kaikille mieleistä tekemistä.

Että onneksi loma loppuu, ihan kamalaa.

Miksei esikoinen ole nähnyt kavereitaan? Kannattaa tehdä asioita kahdestaan vanhemman sisaruksen kanssa, kun miehesi on kotona. Miehelläni lomia 3 viikkoa. Teimme lasten kanssa keväällä kesälomatoivelistan, josta olemme poimineet mielekästä tekemistä. Molemmat lapset alakoulussa. Sisarukset välillä riitelevät, välillä leikkivät keskenään tai yksin tai kavereiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi