Ihanaa helle loppuu, millaiseen kasvohoitoon aiot mennä hoitamaan tämän helteessä pilantuneen ihosi kuntoon?
Pitää vielä odottaa varauksen kanssa kun säätiedoituksista varmistuu se päivä kun helteet eivät enää riivaa mutta en malta odottaa että pääsen ainakin kasvojen timanttihiontaan joka putsaa kaikki huokoset, tasoittaa ihonsävyn, tekee ihosta jälleen hengittävän ja kuulaan! Hiostuttava helle pilannut ihoani monen viikon ajan, eikä ihonhoitotuotteet meinaa enää imeytyä paksun, ällöttävän, tukkoisen ihokerroksen läpi.
Millaisiin kasvohoitoihin te aiotte mennä hoitamaan ihonne takaisin siistiin kuntoon?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelen, että pääsen taas käyttämään mantelihappoa.
Tilasin jo niasiiniseerumin myös.
Mistä tilasit ja millaisen niasiiniseerumin?
Ihan vain bentonin seerumin. Tilasin myös sen steam creamin syksyä varten. Siinä on niin paljon egf, että itselläni vaikutus on aika iso.
En viitsi käyttää niasiiniseerumeita kesällä, koska otan aurinkoa, mutta syksyllä ja talvella sitten.
Niasiini on siis ykkönen tasoittamaan ihon sävyn, jos joku ihmettelee miksi käytän sitä. Siinä on olemassa mahdollisuus, että se lisää valoherkkyyttä.
Vaikka teillä "ihoni on parempi kuin koskaan" tyypeillä on tietysti kaunis iho nyt, niin on meillä muillakin :), niin kesä ns. paksuntaa sen ihon, ja sitä voi hoitaa esim. juuri hedelmähapoilla yms.
Tää sama ihminen tekee näitä aloituksia joka päivä liittyen helteisiin tai niiden loppumiseen. Nolo ihminen. Into piukeena vauvapalstalla klo 7-23 provoilee ja suu vaahdossa kirjottelee itselleenkin 😂😂😂 todella säälittävä tapaus.
Mulla näköjään finnit lisääntyi mutta lähtee kyllä kun vaan viitsisi kuoria ihoa.
Ihanaa kun ei ole tarvinnut meikata koko kesänä tai käyttää edes kosteusvoidetta ja iho saanut olla aivan luonnontilassa toukokuusta asti.
Ainoastaan tyhmät käy noissa hoidoissa. Pelkkää rahastusta ne on. En todellakaan menisi.
Sanokaas tyhmälle mikä on sellainen kasvohoito jota ei jollain keinolle pystyisi itse tekemään?
Kuorinnat, huokosia avaavat hoidot, naamiot... Kuka oikeasti maksaa siitä minkä voi itsekin tehdä? Ymmärrän jonkin happokuorinnan, ettei siihen itse uskalla, mutta muut?
Ärsyttääkö muilla hiki ihoa? Musta tuntuu että kun nyt sattuneesta syystä hikoilee paljon(itse varsinkin kasvoista) niin nenänpieliä varsinkin hiki jotenkin kirvelee/pistelee??
En viitsi sellaisissa käydä, kun en ole huomannut mitään vaikutusta mihinkään suuntaan, ottipa vaikka minkä hoidon.
Vierailija kirjoitti:
Tää sama ihminen tekee näitä aloituksia joka päivä liittyen helteisiin tai niiden loppumiseen. Nolo ihminen. Into piukeena vauvapalstalla klo 7-23 provoilee ja suu vaahdossa kirjottelee itselleenkin 😂😂😂 todella säälittävä tapaus.
Sinähän se nolo olet, levittelet noita samoja naurettavia hymiöitäkin joka paikkaan. Lähde nyt paleleva tyttö parka sinne Gambiaan +40 asteen helteisiin kuten uhosit, ja kun haukuit kaikki suomalaiset jo tuolla toisessa ketjussa!
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas tyhmälle mikä on sellainen kasvohoito jota ei jollain keinolle pystyisi itse tekemään?
Kuorinnat, huokosia avaavat hoidot, naamiot... Kuka oikeasti maksaa siitä minkä voi itsekin tehdä? Ymmärrän jonkin happokuorinnan, ettei siihen itse uskalla, mutta muut?
Laserkuorinta, ultraäänikohotus, radiofrekvenssi, timanttihionta/kuorinta, led-valohoidot, mesoterapiahoidot, pistoshoidot, noin niinkuin aluksi. Miten teet ne kotona, koska useiden noiden käyttämiseen pitää olla erikoiskoulutukset käyneen kosmetologin tai jopa estteettisen ja kirurgisen sairaanhoitajan koulutus jotta niitä aineita ja laitteita pääsee ylipäätään käyttämään, ja vain sairaanhoitaja tai ihotautilääkäri saa lääkelisenssit moniin noissa käytettäviin aineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö muilla hiki ihoa? Musta tuntuu että kun nyt sattuneesta syystä hikoilee paljon(itse varsinkin kasvoista) niin nenänpieliä varsinkin hiki jotenkin kirvelee/pistelee??
Ärsyttää joo! Pistelee inhottavasti, ja sen lisäksi silmänaluset on täynnä pieniä hikinäppyjä. Muuten ihoni on normaali ja tasainen ikäisekseni (35v) mutten ole koskaan ottanut aurinkoa, ainoastaan liikkunut auringossa pienen päivetyksen verran, enkä ole polttanut tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Muista laittaa suojakerrointa pyllyvakoosi kun keikistelet niissä mainostamissasi stringeissä siellä Hietsussa!
Moni kuvittelee että heillä on täydellinen iho, niin minäkin ennen kuin kävin ihoanalyysissä joka kuvantaa ihokerrokset. Siellä pinnan alla näkyi vaikka mitä ihonalaista tukkeumaa, bakteeria, suurentuneita huokosia, aurinkovaurioita, tulevia maksaläiskiä, tulevia ryppyjä, verisuonimuutoksia.
https://www.drclevens.com/wp-content/uploads/2014/05/visia-skin-analysi…
Tuon avulla tietää mitä laite- tms. hoitoja pitäisi ottaa joten niitä voi ennaltaehkäistä. Turha ottaa sellaisia hoitoja joita iho ei oikeasti tarvitse.
Talveksi Kysse-"silkkitippapistoksia" huuliin niin ne ei enää rohdu tippaakaan. Neulat ei sattuneet, puudutusvoide laitettiin ensin. Tuo ei ole mikään volyymitäyteaine vaan kosteuttava nestemäisempi joten siitä ei jää muhkuroita. Huulet olivat vähän turvonneemmat ja hassun näköiset vuorokauden verran, sitten näyttivät kosteilta ja kauniilta puoli vuotta.
Oli ainakin minulle viime talven pelastus, huulirasvat eivät minulla enää auttaneet eivätkä imeytyneeet. Nuo siis kosteuttavat tasaisesti huulten sisältä päin.
Tavallisesti minulla on laajentuneet ihohuokoset, mustapäitä nenällä, joskus valkopäitä muualla kasvoissa, mutta muutoin tasavärinen ja peruskosteutettu iho. Nyt helteillä tilanne on parempi kuin koskaan.
Esimerkiksi treenin jälkeen olen yleensä selkeästi punakka, ihohuokoset ovat kuin hämmästyksestä levällään kasvojen t-alueella ja sellainen rasvakiiltävä. Nyt on enemmänkin sen näköinen kuin olisi heleyttävää päivävoidetta kasvoilla, vaikkei olekaan. Huokoset pienemmät kuin tavallisesti, iho kuulaampi ja sellainen mitä tavoittelen yleensä meikkivoiteella.
En ole käyttänyt tavallista kosteusvoidetta koko kesänä, vaan ainoastaan kasviöljyjä sekä hyaluronihappoa.
Sekin on tehnyt hyvää, että olen nukkunut välillä ulkona terassilla.
Vastauksena kysymykseen: seuraava kasvohoitoni tulee olemaan loma etelään, kun täällä alkaa viiletä syksyyn :)
Nää lämpimät ilmat tekee sen että ihon pinta saattaa olla hyvän näköinen mutta siellä alla muhii hien ja talin aineuttamia tukoksia ja bakteeripesäkkeitä, jotka saattaa pukata esiin heti kun ilmat viilenevät.
Eipä ole tarvetta. Iho on sileä ja hyväkuntoinen, kauniisti ruskettunut koko kropassa ja kasvossa. Voi paljon paremmin kuin talvella ja keväällä. Meikkiä en kesällä käytä lainkaan.
Treenaamisesta - aamulla tein vesitreenin altaassa ja illalla vuorossa pilatestä.
Auttaisko toi timanttihieronta sellaiseen mustaan karstaan? Tuli vähän kärtsättyä ihoa 15 h päivässä niin vähän kärähti...mutta ihanaa, nyt on suklaanruskea iho!
Mun iho on paremman näköinen ku koskaan. Enkä todellakaan käy missään kasvohoidoissa. Nuorena aikuisena vedin 6kk roa-kuurin ja sen jälkeen ei ole naamassa ollut koskaan mitään ongelmaa. Ihanaaa!