Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen pukeutuu mustaan näillä keleillä niin sen tietää että koittaa vain piilotella hikiläikkiä

Vierailija
30.07.2018 |

Ette huijaa ketään. Muut vain kiinnittävät enemmän huomiota heikkokuntoiseen hikoilija haisuliin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä että miksi mun pitäis hikoilla kun istun viilennetyssä toimistossa josta menen viileään autoon, vaikka olenkin mustissa vaatteissa.

Ja muuten, kyllä se hiki mustistakin vaatteista näkyy joten olet joka tapauksessa väärässä.

Vierailija
2/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mustaan myös talvella, en hikoile kovin paljoa. En ole ajatellut tuota asiaa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hikeä pitäisi peitellä? Onko se edes mahdollista näillä keleillä? Minä ainakin olen hiestä märkä heti kun poistun suihkusta. Olen 24 tuntia vuorokaudessa hien peitossa.

Vierailija
4/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole muita kuin mustia t-paitoja. Kiitos ap:n tiedän nyt miksi ei ole.

T: Hevari

Vierailija
5/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa mietin just tuota yks päivä, että laitanko mustan paidan ettei hikiläntit näy, mutta toisaalta hikoaisin enemmän vaiko joku kirkas paita joka sitten täynnä hikilänttejä muttei hikoaisi aivan niin paljoa. Ei kumpikaan tunnu hyvältä idealta.

Vierailija
6/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejään ne mustiin pukeutuvat piilottelevat

Vierailija
7/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole muita kuin mustia t-paitoja. Kiitos ap:n tiedän nyt miksi ei ole.

T: Hevari

Sama vika. t. toinen hevari

Vierailija
8/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka mustiin paitoihin pukeutuva hevari.

Vierailija
9/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hikeä pitäisi peitellä? Onko se edes mahdollista näillä keleillä? Minä ainakin olen hiestä märkä heti kun poistun suihkusta. Olen 24 tuntia vuorokaudessa hien peitossa.

Kannattaisiko harkita liikunnan aloittamista? Ei ole normaalia hikoilla kokoajan.

Vierailija
10/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt kaikki tietävät, ettei Englannin kuningatar hikoile. Mutta oudolta tuntuu ajatus, että Kirsti Paakkanen hikoilisi koko ajan.

Vierailija
11/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko harkita liikunnan aloittamista? Ei ole normaalia hikoilla kokoajan.

Se liikunta vasta hikoiluttaakin, jos on kova hikoamaan.

Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
12/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi rajoitus hellehulluilla, musta väri kielletty.

Vierailija
13/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on musta mekko päällä, koska tätä ei saanut toisen värisenä 😂

Vierailija
14/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kokoaja hikoillaan?

Vierailija
15/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Läskejä JA hikiläikkiä, jotka eivät oikeastaan ole läikkiä vaan koko selän tai rinnan peittävää läpimärkyyttä.

T. helteitä ja hikoilua inhoava läski

Vierailija
16/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaan joka päivä jotain ja se vain moninkertaistaa hien määrän. En valita, ei se minua häiritse.

Vierailija
17/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun vain mustaan ja palelen suurimman osan vuodesta 24/7, enkä hikoile en oikeastaan koskaan. Olisikin edes joskus kuuma! Tämä 30 asteen lämpötila on mulle just hyvä.

Vierailija
18/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Ennemmin kuljen vaikka alasti kuin beigessä ja pastellissa. Kaapista löytyy vain mustia vaatteita joten niihin pukeudun oli sitten pakkasta tai hellettä.

T. Hevari myöskin

Vierailija
19/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Minä pukedun aina mustaan. Jos sitä jotain haluaa piilotella, niin läskejä, eikä mitään ihmeen hikiläikkiä (ei kai tuolla sentään ihmiset kulje jotkut hikiläikät selässä?).

Musta nyt vaan on niin chic. <3

Vierailija
20/22 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian voi nähdä myös eduksi siten, että mustan mekon voi kastella kosteaksi ja johan olo helpottuu. 

terveisin, BMI 19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä