Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni olisivat saaneet paljon paremman alun elämälleen jos av-palstaa ei olisi ollut

Vierailija
30.07.2018 |

Kadun syvästi lasteni vauva-aikana av-palstalla viettämiäni tunteja ja minuutteja. Palsta koukutti ja kaikki oli lapsilta pois. Tehkää te toisin keillä on vielä mahdollisuus.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti ja varsinkin some on paholaisen keksintö.

Vierailija
2/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vauriot näkyvät lasten kehityksessä? Raahaavatko kivikissoja sisälle vai askartelevatko maanisesti Munsalan kansallispukuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama :/ En muutoin ole yhtään someaddikti. En edes käytä facea tai instaa.

Vierailija
4/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä tullut itse kunkin lojuttua vauva-aikoina. Itse harrastan tätä mieluummin kuin kirjojen lukemista siksi, että kirjoihin uppoutuu syvemmälle.

Välillä kyllä harmittaa palstan tuottama/ruokkima negatiivinen energia. Mutta toisaalta, ehkä se positiivinen on säästynyt lapsille.

Mutta hyvä muistutus silti, ap. Joka päivän vanhemmuudesta voisi ja pitäisi aloittaa parhaana mahdollisena itsenään.

Vierailija
5/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sitten mitään oppinut. Täällä olet edelleen. Mene jo vihdoin pois.

Vierailija
6/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vauriot näkyvät lasten kehityksessä? Raahaavatko kivikissoja sisälle vai askartelevatko maanisesti Munsalan kansallispukuja?

Veikkaan että jäivät tärkeänä kehityskautena vaille rakkautta ja hellyyttä, joten heistä kehittyy narsisti-psykopaatteja. Vanhempina he alkavat trollata netissä ja pahoittaa ihmisten mieliä. Heidän lapsilleen käy samoin. Ja heidän lapsilleen. Tulevissa sukupolvissa suurin osa ihmisistä on trolleja, jopa tärkeissä viroissa olevat ja vaikutusvaltaiset ihmiset. Toimittajat ja uutistenlukijatkin ovat kohta kaikki trolleja.

Ap:n takia maailmassa ei voi kohta luottaa enää mihinkään!

Vierailija
7/7 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poissa täältä useita kuukausia ja huomasin voivani paljon paremmin, kun harrastin muuta. Täällä tavallinenkin ihminen muuttuu ilkeäksi letkauttelijaksi ja ihmisvihaajaksi.

Helteiden takia on nyt muut tekemiset jäissä, niin tulin vähäksi aikaa katsomaan, onko kaikki viha ennallaan. On. Sääli, että on enemmän ilkeitä ketjuja kuin joitakin todella hauskoja ja lahjakkaiden ihmisten aikaansaamia  juttuja.

Onneksi ensi viikoksi jo viilenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan