Ota vanha ja ruma mies ei petä eikä jätä, sanoi ystäväni
Ja näin teki. Seuratessaan kun muilla hyvännäköiset pettää ja suhteet ei jatku. Mä olisin mieluummin yksinkin.
Kommentit (16)
Ystäväsi on fiksu. Oon aina sanonut, että kannattaa ottaa ruma mies, jonka rumuus ei liity huonoihin elintapoihin
Jos vielä köyhä niin uskollisuus taattu.
Ei se noin mene tai sitten pitää olla todella ruma ja vanha. Jos nimittäin se vanha ja ruma onnistuu saamaan kauniin naisen niin aina löytyy joku joka voi kiinnostua ja jos kotona odottaa kaunis nainen niin se vanhan ja rumakin voi muuttua pelimieheksi vaikka flaksi ei kävisikään.
Kannattaa ottaa mieluummin kiva ja fiksu mies
Eli parisuhde ja joku äijänkäppänä pitää olla, valittuna sillä perusteella, että tuo ei varmaan parempaakaan löydä? Kuulostaa ihanalta.
Ulkonako ei vaikuta soihen pettaako ,:D ootte vahan yksinkertasia
Miksi pitäisi väkisin olla minkäänlainen mies?
Ota ihminen, jota rakastat ja hän rakastaa sinua. Silloin olette molemmat kauniita ja rikkaita. Jos rakkaus joskus loppuu ja teistä tulee rumia toisillenne, niin saitpahan ainakin kokea rakkauden!
Mutta se on h*tin mustasukkainen ja vahtii ja kontrolloi, ettei vaan kukaan toinen pääse hänen saalilleen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen, miksi pitää olla vain joku? Miksi ei voi odottaa sitä oikeaa ihmistä?
Joo mä otin kunnolla ylipainoisen, ei hyvännäköisen miehen,joka ei ollut erityisen fiksukaan.Tylsää oli. Mutta kylläpä mies innostui ja oli koko ajan treffipalstalla hakemassa nuorempaa ja nuorempaa. Jätin mä sen aika pian,kun tajusin,miten tylsä voi ihminen olla. Mutta ennen saamaton mies sai musta kunnon boostauksen egolleen ja pääsi harjoittelemaan parisuhdetaitoja lähinnä mun kustannuksella. Sai sitten tyttöystävän, joka ehkä sopii hänelle minua paremmin. Tai sitten tyttökin häipyy, kun näkee,mikä mies on miehiään.
Ddksskdkdck kirjoitti:
Ulkonako ei vaikuta soihen pettaako ,:D ootte vahan yksinkertasia
Sen verran se vaikuttaa, että komealla miehellä on aina vientiä. Ystäväni mies, kun on viihteellä, niin aina on joku kimpussa. Ystäväni sanoi että on ajan kysymys kun hairahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen, miksi pitää olla vain joku? Miksi ei voi odottaa sitä oikeaa ihmistä?
Itse ainakin haluaisin saada lapset ennen eläkkeelle jäämistä
eri
Tai sitten voi ottaa uskovaisen kiltin ja kauniin miehen, mutta sehän ei tule kuuloonkaan naisille.
Joo,mut sillkiinnostuneitatta kiinnostuneita on, niin se innostuspienenee.
voi olla kieroja,ja useemmin ne justuseemmin
on.
Jos on ruma, niin on ihafiiliksis joku kiinnostuu,helpommin mitamuuten.
Onpa kivaa sanoa häntä rumaksi.