Ex soitti itkupuhelun, hänellä ei ole kohta asuntoa
Pitäisikö minun ottaa hänet minun luokseni asumaan? Ero oli oikea ratkaisu ja vaikea päästä eteenpäin jos hän tulee asumaan taas kanssani. Toisaalta haluan kyllä auttaa.
Kommentit (40)
Miksi hänelle ei ole kohta asuntoa? Kun olette eronneet niin vastuu toisesta loppuu siihen. En ottaisi edes väliaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänelle ei ole kohta asuntoa? Kun olette eronneet niin vastuu toisesta loppuu siihen. En ottaisi edes väliaikaisesti.
Koska on luvannut vuokrata oman vuokrakämppänsä kaveripariskunnalle. Ja jää sitten itse kodittomaksi. Ei kehtaa sanoa koska on jo luvannut että pariskunta saa tulla. Absurdia, tiedän. Ja olen yrittänyt puhua järkeä sille.
ap
Ei todellakaan pidä. Ehkä hän hankkiutuu asunnottomaksi juuri sen takia että ottaisit hänen kirjoille asuntoosi. Siten hänestä vasta onkin vaikea hankkiutua eroon.
Et päästä häntä asuntoosi.Voin kertoa ettei siitä hyvää seuraa.
Mikä on syy tähän tulevaan asunnottomuuteen, hänen nykyinen hälläväliä-elämänsä? Sitä suuremmalla syyllä sun pitää olla mahdollistamatta sitä että hän jatkaa valitsemallaan tiellä.
No et ota asumaan. Et edes väliaikaisesti. Joku muu paikka löytyy kyllä, kun et anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on luvannut vuokrata oman vuokrakämppänsä kaveripariskunnalle. Ja jää sitten itse kodittomaksi. Ei kehtaa sanoa koska on jo luvannut että pariskunta saa tulla. Absurdia, tiedän. Ja olen yrittänyt puhua järkeä sille.
ap
Sinä et ole vastuussa siitä ettei hän kehtaa muka sanoa, kehtaa kuitenkin ruikuttaa sulta yösijaa. Nyt valot päälle.
Ei kehtaa sanoa?! No ei muuta kuin sillan alle vaan. Mitähän vuokranantaja on mieltä tästä edelleen vuokraamisesta.
Haloo! Selityksiä aina löytyy, älä ole tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinä et ole vastuussa siitä ettei hän kehtaa muka sanoa, kehtaa kuitenkin ruikuttaa sulta yösijaa. Nyt valot päälle.
Hän ei itse ruikuttanut, itse sitä ehdotin. Koska hän juuri oli kertonut tilanteestaan ja että ei ole kohta asuntoa... Niin tottakai sitten kysyn kohteliaana ihmisenä että haluatko tulla tänne minun luokseni. Täällä me ollaan yhdessä ennenkin asuttu aiemmin.
ap
En tajua miksi ihmiset eivät voi antaa eksien olla eksiä.
Vierailija kirjoitti:
En minä sitä takaisin halua! Minulla on uudet kuviot jo. Ja elämääni häiritsee jos exä tulee asumaan kanssani. Mutta tottakai olen empaattinen häntä kohtaan ja ikävä kieltäytyä auttamasta kun tänne kyllä mahtuisi :(
ap
Tuli jotenkin kamala olo tuosta puhelusta. Ex oli todella poissa tolaltaan ja itkuinen puhelimessa. Koen lähes huonoa omaatuntia siitä, että minulla on mennyt suht ok ja olen tapaillut yhtä kivaa uutta miestä...
ap
Voitko luottaa häneen jos sovitte että se on hyvin lyhytaikainen järjestely esim 2 viikkoa max, että hän varmasti häipyy silloin?
Kohta jätät sen uuden miehen ja otat exän takaisin koska "yyh nyyh oon niin empaattinen ja se niin nätisti pyysi enkä voinut kieltäytyä :((((".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hän ei itse ruikuttanut, itse sitä ehdotin. Koska hän juuri oli kertonut tilanteestaan ja että ei ole kohta asuntoa... Niin tottakai sitten kysyn kohteliaana ihmisenä että haluatko tulla tänne minun luokseni. Täällä me ollaan yhdessä ennenkin asuttu aiemmin.
ap
Ei ei ei ja ei. Se haluaa takas sun hoteisiin etkä sä saa sitä sitten ulos. Älä ole hölmö
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin kamala olo tuosta puhelusta. Ex oli todella poissa tolaltaan ja itkuinen puhelimessa. Koen lähes huonoa omaatuntia siitä, että minulla on mennyt suht ok ja olen tapaillut yhtä kivaa uutta miestä...
ap
Uutta miestä ei tarvi kauaa murehtia, se lähtee kunhan kuulee että otit eksän takaisin. Sitten voittekin jatkaa siitä mihin eksän kanssa jäitte. Onnea yhteenpaluuseen <3
Mitäs kiva uusi mies tuumaa luonasi asuvasta miehestäsi?
Sano että muuttaa vanhemmilleen tai jonkun muun sukulaisen luo.
Hah, ihanaa etten ole ainoa jolla on vakava auttaja-syndrooma...
Mutta järjellä, eiköhän ex ole junaillut tuon asian niin, että luottaa pääsevänsä luoksesi asumaan, koska haluat vissiin yleensäkin auttaa apua tarvitsevia.
Näin pääsee kätevästi hiljalleen lämmittelemään välit uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sitä takaisin halua! Minulla on uudet kuviot jo. Ja elämääni häiritsee jos exä tulee asumaan kanssani. Mutta tottakai olen empaattinen häntä kohtaan ja ikävä kieltäytyä auttamasta kun tänne kyllä mahtuisi :(
ap
No huhhuh! Jos mun miesystävä ottaisi exänsä luokseen asumaan, olisi meidän suhde sillä taputeltu. En todellakaan hyväksyisi, en vaikka en edes pelkäisi, että menevät sänkyyn tms. Se kertoisi selkeästi, että ex on ihan liian tärkeä ja suuressa roolissa.
Et tietenkään ota luoksesi asumaan.