Lue keskustelun säännöt.
Onx vappuu pakko juhlii?
30.04.2006 |
Pallot ostettu lapsille, nyt katsovat videoita, minä surffaan. Riittääkö?
Kommentit (2)
Kohta nakit kiehuun ja perunasalaatit kehiin. Vois oluen ottaa tai lasin viiniä ehkä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuo ei riitä mihinkään