Haluaisin varoittaa exän uutta tyttöystävää
Siitä että exäni on narsisti. Ihan vaan koska en kestä nähdä että hän tekee tuhoa tällekin ihmiselle ja toiseksi pelkään heidän tulevan raskaaksi, kun mies ei jaksanut edes meidän kahta yhteistä lasta. Sitten he alkaa riitelemään ja mun lapset näkee siellä uudestaan kaiken mitä näki meidän välillä. Samaan aikaan lapseni ovat syy miksi en uskalla varoittaa. Mies saattaa kostaa sen millä tahansa tavalla. Ja lapset kärsii. Mitä teen? En voi loppuelämääni viettää varoitellen hänen uusia tyttöystäviään mutta en kestä jos lapseni joutuvat todistamaan lisää riitelyä ja henkistä ja fyysistä väkivaltaa.
Kommentit (8)
Mä ainakin haluun tietää jos mun uudesta miehestä on jollain exällä jotain tollasta sanottavaa
Olisin voinut myös varoittaa exän nyxää. Exä Petti minua nyxän kanssa. Nyxä ei tosin tiennyt olevansa kakkonen silloin. Satun tietämään, exän olleen koko heidän suhteen ajan tinderissä ja on vieläkin. Kerran pettäjän aina pettäjä. Vahinko kiertämään. Ongelma on nyt nyxän.
Toi on vain tommoinen vaihe. Mullakin oli, halusin varoittaa exän uutta siitä, että ex on parantumaton häntäheikki. Mutta hillitsin itseni ja nyt se tarve puuttua exän tai hänen naistensa elämään on mennyt täysin ohi.
Kuulostaa siltä, että sinä olet tässä se narsisti.
Lastensuojeluun tietysti voit ilmoittaa, jos tästä uudesta suhteesta on uhkaa heille, muuten kahden aikuisen asioihin on turha puuttua, sillä mitään mahdollisuuksia siihen edes vaikuttaa ei oikeastaan ole....
Vierailija kirjoitti:
Lastensuojeluun tietysti voit ilmoittaa, jos tästä uudesta suhteesta on uhkaa heille, muuten kahden aikuisen asioihin on turha puuttua, sillä mitään mahdollisuuksia siihen edes vaikuttaa ei oikeastaan ole....
Heille siis lapsia tietysti tarkoitan
Eipä kuulu sulle. Vaikuttaisit vaan katkeralta eksältä.