Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoliitossa ja ihastunut kaveriini

Vierailija
29.07.2018 |

En ole tätä kaveriani edes kauan tuntenut, mutta nyt viimeisen viikon aikana en ole saanut häntä mielestäni. Tää mies on pussannut poskelle useasti ja muutenkin sellaisia pieniä kosketuksia jatkuvasti ja halaillaan. Viestit ovat pääasiassa söpistelyä. Tähän mennessä olen aina kääntänyt kasvoni pois päin kun kaverimies on pussannut, etten ole varma onko yrittänyt tosissaan mua pussata vai ei.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi ansaitsee eron sinusta.

Yritän päästä ihastuksestani eroon. En aio pilata 6 vuoden suhdetta hetken tuttavuuden takia.

Ap

Minulle tuommoinen meno on jo pettämistä, eikä vain "pelkkä ihastus". Jos kerta haluat eroon niin sitten kerrot puolisollesi tasan tarkkaan mitä on käynyt ja otat nöyrästi vastaan sen myrskyn mikä sieltä tulee. Samalla myös lopetat yhteydenpidon tuohon toiseen, blokkaat pysyvästi, et tapaa enää koskaan ja unohdat hänet lopullisesti. Puolisollesi osoitat hänen olevan number 1 ja olet täysin avoin.

"Tää mies on pussannut poskelle useasti ja muutenkin sellaisia pieniä kosketuksia jatkuvasti ja halaillaan. Viestit ovat pääasiassa söpistelyä."

Kuulostaa tosissaan siltä että "yrität päästä eroon" ihastuksestasi.

Yritän päästä ihastumisestani eroon. En tästä kaverista. Sitä paitsi näemme lähes päivittäin työpaikallani.

Ap

Onnea vaan.

"Kiva" seurata näitä työpaikkaromansseja. Ensin niiden roihutessa ja sitten sitä säätämistä, kun suhde on ohi ja näyttää vaikealta se saman ilman hengittäminen.

Ei onneksi olla samassa paikassa töissä, vaikka siellä pääasiassa nähdäänkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä