Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoittaisitko tänne palstalle, jos pitäisi laittaa kirjoituksesi alle oma virallinen sukunimesi ja etunimesi?

Vierailija
29.07.2018 |

NIIN mitäpä sitten, jos pitäisi laittaa oma oikea nimesi tekstisi alle ennen sen lähettämistä tänne palstalle? Vieläkö kirjoittelisit muita kiusaavia ja loukkaavia tekstejäsi nimittelysanoin toisista kirjoittajista, vaikka et edes tunne heitä, etkä tiedä yhtään mitään muutakaan loppuen lopuksi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääs luulet?

T. Juha Sipilä

Vierailija
2/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana kirjoittaa tänne sellaisia. :D Eli ei tuo haittaisi jos käytäntö koskisi kaikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä viestini voisin julkaista nimelläni, mutta sitä en haluaisi paljastaa, että vietän aikaa tällä palstalla. 

Vierailija
4/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin tavallinen nimi, ettei se haittaisi.

Vierailija
5/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittele sellaisia, mutta pysyttelen mieluummin anonyyminä kaikkialla. Pidän yksityisyydestäni.

Vierailija
6/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä Aune kyselet tämmösiä?

Vierailija
7/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku palstalla muita, esitän vain asioista mielipiteeni. Ja vastaus kysymykseesi on: en kirjoittelisi. Minulla on sen verran harvinainen etu- ja sukunimiyhdistelmä, että ihan jokainen, joka nimeni tietää, tunnistaisi minut. Harvinainen nimeni kyllä on ärsyttänyt aina minua. Haluaisin olla tyyliin Jaana Korhonen, Minna Jokinen, Jenna Kallio jne.

Vierailija
8/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirjoittaisin.

Johanna Turunen

Vierailija
9/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin ainakin paljon vähemmän ja eri tavalla. Miettisin ihan liikaa miten minkäkin asian sanoisin, vaikka en sanoisi sitä välttämättä anonyyminäkään sopimattomasti.

Ajatellaan nyt vaikka tätä viestiä. Jos pitäisi laittaa nimi alas, en edes kehtaisi kirjoittaa tätä, mutta jos maailma saisi ilman omaa ilmoitustani jälkikäteen tietää tän mun viestiksi, ei sekään haittaisi. Kuitenkin tietoisuus siitä, että viesti on mun nimellä, häiritsisi niin paljon, että saattaisin jotenkin "lamaantua" enkä pystyisi kirjoittamaan niin helposti, tavallisiakaan asioita.

Joskus sanon myös vähän sopimattomasti tai trollaten (mistä yritän tehdä parannusta), mitä en olisi tehnyt jos omalla nimellä olisin kirjoittanut. Ja sitten monet liian henkilökohtaiset asiat jättäisin sanomatta, vaikkei niissä olisi mitään muita loukkaavaa.

Vierailija
10/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittaisi.

Vierailija
11/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin en siksi kirjottaisin sopimattomia vaan siksi että palstalla pyörii niin tyhmää porukkaa että niistä ei tiedä mitä keksivät.

Vierailija
12/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittaisi, ihmettelen, mikset nro 2 laittanut alle sitten nimeäsi? :D

Vierailija
13/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut vajaat laittaisivat.

Vierailija
14/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tosin en siksi kirjottaisin sopimattomia vaan siksi että palstalla pyörii niin tyhmää porukkaa että niistä ei tiedä mitä keksivät.

Seli seli :D Esim. tämänkin viestin olisit voinut hyvin laittaa nimelläsi, ja jättää muiden arvostelun vaikka anonyymiin viestiin, mutta et uskalla :D

Vierailija
15/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja kyllä, kutsun idiootteja idiooteiksi.

Vierailija
16/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin hetun ja osoitteenikin tänne. ;D

Vierailija
17/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittelisi palstalle enää tuollaisen "uudistuksen" jälkeen, mutta en siitä syystä, että kirjoittaisin tänne normaalisti jotain törkeyksiä – en vain haluaisi, että kouluaikaiset kiusaajani, entiset ja tulevat työnantajani, sukulaiseni, jne. saisivat tietää minun käyvän täällä.

Vierailija
18/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoittaa. Oman nimen käyttö ei ole minulle ollut mikään ongelma. Vuosikaudet kirjoitin nyysseihin omalla nimelläni ja toimivalla sähköpostiosoitteella, johon kuka tahansa saattoi lähettää postia. Joskus sitä tulikin, ja oli ihan mielenkiintoisia keskusteluja näiden henkilöiden kanssa.

Vierailija
19/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittaisi yhtään mitään, edes niitä positiivisia tai auttavia kommentteja, koska olen liian ujo siihen.

Vierailija
20/32 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjottelisi tänne enää yhtään mitään. Nolottaisi aika paljon jos ikinä jäisin kiinni siitä, että pöyrin täällä. :D