Mikä olisi korkein hinta, minkä maksaisit sinulle täydellisestä lompakosta?
Kommentit (14)
Aika paljon puuttuu vaihtoehtoja lukujen välistä.
Mun täydellisessä lompakossa olisi miljoona euroa valmiiksi sisällä. Maksaisin siitä mielelläni ainakin vitosen. Nyt ei pysty enempään. Ehkä sohvatyynyjen alta löytyisi vielä pari euroa lisää.
Riippuu paljon on rahaa käytettävissä..
Vierailija kirjoitti:
Riippuu paljon on rahaa käytettävissä..
Ihanko totta? Eiköhän idea ole vastata nykyisen taloustilanteen mukaan.
25-35 e.
Miksi käyttöesineestä maksaisin enemmän. Tarttisin muuten uuden lompakon. Olen ollut ostamassa uutta jo 5 vuotta.
Mutta kaikenlaisia paskeita myydään mihin ei mahdu kortit ynnä muut.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Taisin maksaa jotain 400 Euron nurkilla. Arkilompakko about puolet tuosta.
Arkilompakko? Onko tuo neljänsadan euron lompakko joku juhlalompakko? :D
Itse asiassa, sen todellakin voisi teettää mittatilaustyönä. Kai sen saisi parilla satkulla, jos löytäisi jonkun joka tekisi. Kiitos ideasta.
Maksoin nykyisestä lompakostani n. 10€, löysin sattumalta paikallisen pienyrittäjän alelaarista 6 vuotta sitten. Vielä ei ole tarvetta uudelle. Voisin maksaa hyvästä kestävästä lompakosta sen 100€.
Enintään parikymppiä. Mulle sopivin lompakko on aika yksinkertainen eikä tarvita mitään erikoiskoristeita ym. Nahkaa on oltava kuten nykyinenkin, se toki vähän nostaa hintaa. Muuten ihan yksinkertainen riittää.
Sata euroa. Täydellistä lompakkoa on vaikea löytää. Olen jo vuosia käyttänyt Desigualin lompakkoa, maksoikohan muistaakseni 30-40 euroa. Se on muuten tosi hyvä, mutta kolikkotasku ei ole täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyihin työjuttuihin enimmäkseen tai juhliin joissa on ykköset päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiettyihin työjuttuihin enimmäkseen tai juhliin joissa on ykköset päällä.
ai tapaat töissä ja juhlissa esitellä muille lompakkoasi. Erikoinen tapa, minä en muista koskaan nähneeni kenenkään muualla ottavan lompakkoa esille kuin kaupan kassalla...