Olen huolissani. Mies huomasi eilen illalla vaa"alla, että hän painaa enää 62.8 kg
Ei ole mikään pitkä n. 170cm. Luustoltaan aika siro. Viimeksi käynyt vaa"alla pari vuotta sitte ja silloin painoi 66 kg.
Nyt eilen huomasi painavansa 62.8kg.
Ihan terve ja hyvin voiva on päällepäin.
En tiedä milloin painon putoaminen on käynyt.
Pitäisikö huolestua?
Kommentit (18)
Miten voi mies painaa noin vähän? Lapamato?
Mun vanhempi poika oli 15v tuon mittainen ja painoi suunnilleen saman kuin miehesi ja oli tosi hoikka.
Keliakia? Suolistosairaus? Jos on imeytymishäiriö niin paino vaan laskee kun elimistö ei ”saa ravintoa” vaikka söisikin.
Aiemmalle vastaajalle: kyllä miehiä on eri painoisia! Tunnen 164cm/58kg miehen ja ihan on mies! Paino ja pituus ei ole mikään mieheyden mittari.
Onko korkeasti koulutettu tai lady-boy
No siis onhan noita urheilijoita saman pituisia ja painoisia esim Belgian Jalkapallo maajoukkueessa.
Mun mies on 177cm ja 68kg. Harrastaa juoksua ja hiihtoa. Käy myös salilla. Ei siinä kropassa ylimääräistä rasvaa ole, mutta on lihastakin.
Toki, jos miehesi ei mitään liikuntaa harrasta, voi olla vähän erinäköinen.
Painon putoamisesta varmaan yleensä pitää olla huolissaan jos se on tapahtunut lyhyen aikavälin sisällä. Tai jos yrityksistä huolimatta paino jatkaa putoamista. Ehkäpä tuota kannattaa tarkkailla, ilman panikointeja.
Normaali paino tuon pituiselle miehelle. Jos ei ole läski tai joku bodari.
Itse painoin hoikimmillaan 45 kiloa. Olen 162 cm.
T: M 42
Oma mieheni laihtui puolessa vuodessa 20 kiloa. Anelin menemään lääkäriin. Kun 180cm pitkä mies painoi enää 63 kiloa, uhkasin avioerolla, jos ei tilaa aikaa lääkärille.
Ylläripylläri tuli diabetesdiagnoosi....
Onko lihakset täysin surkastuneet, onko miehesi sohvaperuna?
Kesällä laihtuu usein pari kiloa ihan vaan sen takia kun tulee liikuttua niin paljon enemmän. Käytyä melomassa ja pyöräilemässä. Eihän tuollaisia juttuja talvella tule tehtyä. Ulkona sataa räntää niin sitä vaan jumittaa sisällä koneen ääressä.
Pikkukirppu mieheksi. Aloittaja varmasti painaa tuplat mieheensä nähden pituudella 156 cm. Yleensä näillä pikkumiehillä on jättiporsas puolisona.
Mikael Gabriel painaa tuon verran ja näyttää kyllä mieheltä. Aiemmin painoi alle 60 kg, mutta nyt paino on noussut hieman. Kertoi lehtijutussa. Pituutta hänellä kai noin 175 cm.
Nyt kävi mies taas vaa"alla ja painoa 63.4kg. Eli ei ole ainakaan laihtunut enää lisää
T. Ap
Siis johan 66kg on miehelle ihan sikavähän D:.
62 kg alkaa jo aika alhanen. Ei varmasti ole enää normaalia miehen lihaksistoa tuolla painolla