Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9lk kummipojalle reppu lahjaksi? Mikä on nyt pinnalla?

Vierailija
29.07.2018 |

Itse sanoo vaan ihan sama, mutta haluaisin ostaa jonkun kivan, mutta ei hajuakaan teinipoikien ajatusmaailmasta

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas. Kestävä. Pojalla yläaste.lukio ja vielä yliopistossa.

Vierailija
22/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi kummipoikaa mukaan reppuostoksille? Samalla käytte vaikka jätskillä. :)

Tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kummius lopppuu rippikouluun??? Itse on 23v ja kummin kanssa oikein läheinen ja vietämme paljon aikaa yhdessä, onneksi

Vierailija
24/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun kummipoika joka menee ysille niin ei se mistään repuista enää välitä.Mitä käytetympi ja kulutumpi niin se on just paras.

Eikä sen ikäsille enää tarvi mitään ostella,lahjojen osto loppuu yleensä rippikouluun tai jos ei sitä käy niin kuitenki siihen ikäluokkaan.Sitten seuraavaksi vasta kun valmistuu ammattiin tai lukiosta niin muistetaan ja jos joskus menee naimisiin.

Tuon ikäsille on tärkeintä tällä hetkellä kaverit,mopot ja tytöt eikä mitkään reput.Ellei nyt ole joku nössö kotihiiri joka viettää kaiken aikanaa koulukirjojen parissa.

Ja josta todennäköisesti tulee sitten juristi, insinööri, lääkäri? Moponrassaajien perheen vaikea toki tajuta, että tulevaisuuteen panostus alkaa jo nuorena

Meinaatko että moponrassailijat eivät panosta tulevaisuuteen? Se on harrastus.Moponrassailijoistakin voi tulla vaikka kuinka huippuja mopomestareita. Oletko koskaan kuullut Mika Kalliosta?

Vierailija
25/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedgrenin reppu on nyt kestänyt 22 vuotta päivittäistä käyttöä, ei mainittavasti kulunut. Kestänee vielä toiset saman verran ennen kuin alkaa näyttää vanhalta.

Vierailija
26/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kummius lopppuu rippikouluun??? Itse on 23v ja kummin kanssa oikein läheinen ja vietämme paljon aikaa yhdessä, onneksi

Ei itse kummius vaan se lahjojen osto. Ihan yleinen ja vanha juttu että lahjominen päättyy rippikouluun ja sen jälkeen muistetaan vain suurmissa jutuissa kuten valmistuessa ja naimisiin mennessä. Itse olen 37v eikä rippikoulun jälkeen lahjoja enää ole tullut kiin suurimissa jutuissa vain.Ei se silti tarkoita ettei yhteyttä pidetä ja olla tekemisissä.

Vierailija
27/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minun kummipoika joka menee ysille niin ei se mistään repuista enää välitä.Mitä käytetympi ja kulutumpi niin se on just paras.

Eikä sen ikäsille enää tarvi mitään ostella,lahjojen osto loppuu yleensä rippikouluun tai jos ei sitä käy niin kuitenki siihen ikäluokkaan.Sitten seuraavaksi vasta kun valmistuu ammattiin tai lukiosta niin muistetaan ja jos joskus menee naimisiin.

Tuon ikäsille on tärkeintä tällä hetkellä kaverit,mopot ja tytöt eikä mitkään reput.Ellei nyt ole joku nössö kotihiiri joka viettää kaiken aikanaa koulukirjojen parissa.

Ja josta todennäköisesti tulee sitten juristi, insinööri, lääkäri? Moponrassaajien perheen vaikea toki tajuta, että tulevaisuuteen panostus alkaa jo nuorena

Meinaatko että moponrassailijat eivät panosta tulevaisuuteen? Se on harrastus.Moponrassailijoistakin voi tulla vaikka kuinka huippuja mopomestareita. Oletko koskaan kuullut Mika Kalliosta?

Miksi on ok aikuisen ihmisen kirjoittaa vähätellen opiskeluorientoituneista nuorista (”nössö kotihiiri joka viettää kaiken aikaa koulukirjojen parissa”), mutta jos joku heittää takaisin, alkaa hirveä syyllistäminen? Mistä kumpuaa tuollainen koulukiusaaja-asenne, että lukeminen ja opiskelu on vain nössöille (vaikka se todennäköisesti johtaisi hyväpalkkaiseen ja arvostettuun ammattiin), mutta mopojen rassaus on aina vain siistiä ja toivottavaa? Josko kaikki sais olla mitä ovat, niin lukijat kuin mopoilijatkin.

Vierailija
28/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Houkuttele poika kauppaan kanssasi. Repun istuvuus on paljon vartalon suhteista kiinni. Kokeilemalla löytyy istuva ja siinä hän varmasti sanoo jonkinlaisen mielipiteen ulkonäöstäkin.

Vierailija
29/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti esim Stadiumille ja käy valitsemassa mieleisen ITSE.

Lahjakortti on varmaan maailman huonoin lahja. Siitä ei saa rahoja takaisin, jos jää alle ja täytyy laittaa lisää, jos menee yli.

Paras on mennä mukaan maksamaan, tai sitten antaa rahaa reilusti repun hinnan yli.

Vierailija
30/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Lauren, Emporio Armani, myös Vuitton

Vierailija
31/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.peikkoemo.fi/prada-reput-vela-reppu-musta-5589606-p-1444.html

Meinasin laittaa ensin vitsillä jonkun kalliin repun mutta nyt on kyllä hyvä tarjous. Onko aito??

Vierailija
32/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukion aloittavan pojan repusta piti ratkoa logot pois. Mikähän villitys tääkin on.

Vierailija
33/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pukeutuu collarishortseihin ja t-paitaan. Siksi täältä vinkkiä kyselen kun hänelle "ihan sama" , vanhasta repusta vetoketju rikki mutta äitinsä kertoo että pojalle "ihan hyvä" . Poika ei todellakaan lähden minun kanssani reppuostoksille tai edes kauppaan lahjakortilla ostamaan, koska turhaa. Siksi täältä vinkkiä kyselenkin...

Vierailija
34/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ikäiselle Adidas tai Nike ja värinä musta.

Vierailija
35/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että toi "ihan sama" on niin samaistuttava, oma poika on juuri tuollainen 😅. Ei ole kiinnostunut mistään trendeistä mutta tykkää kyllä, että vaatteet ja reput on jotain sporttimerkkiä. Logo ei saa olla kuitenkaan liian isolla, se näyttää typerältä.

Vierailija
36/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyypillistä viistoista vuotiaan pojan suusta noi "ihan sama", "ei kinee".

Vierailija
37/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääedellärengaskasaan Kallio juu, kukapa ei sitä tohelointia muistaisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan