Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9lk kummipojalle reppu lahjaksi? Mikä on nyt pinnalla?

Vierailija
29.07.2018 |

Itse sanoo vaan ihan sama, mutta haluaisin ostaa jonkun kivan, mutta ei hajuakaan teinipoikien ajatusmaailmasta

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällräven Räven

Vierailija
2/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmä Hau.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää alotus?! Anna pojalle rahaa ja menee ostaan itse haluamansa repun..

Vierailija
4/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nike/adidas urheilukaupasta

Vierailija
5/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vans

Vierailija
6/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottaisi kummipoikaa mukaan reppuostoksille? Samalla käytte vaikka jätskillä. :)

Vierailija
7/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-100€ rahaa ja sanot että osta itelles reppu.

Vierailija
8/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottaisi kummipoikaa mukaan reppuostoksille? Samalla käytte vaikka jätskillä. :)

Poika on 9. luokalla, ei 9-vuotias.

Vierailija
9/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama McQueen

Vierailija
10/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni jos ostaisin, valitsisin monilokeroisen, jossa on sisälläkin yksityiskohtia (suljettavia taskuja, kynälenkkejä jne). Jonkin tuontapaisen:

https://m.clasohlson.com/fi/Selk%C3%A4reppu-Asaklitt,-38-l/31-4986

Vierailija
11/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun kummipoika joka menee ysille niin ei se mistään repuista enää välitä.Mitä käytetympi ja kulutumpi niin se on just paras.

Eikä sen ikäsille enää tarvi mitään ostella,lahjojen osto loppuu yleensä rippikouluun tai jos ei sitä käy niin kuitenki siihen ikäluokkaan.Sitten seuraavaksi vasta kun valmistuu ammattiin tai lukiosta niin muistetaan ja jos joskus menee naimisiin.

Tuon ikäsille on tärkeintä tällä hetkellä kaverit,mopot ja tytöt eikä mitkään reput.Ellei nyt ole joku nössö kotihiiri joka viettää kaiken aikanaa koulukirjojen parissa.

Vierailija
12/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun kummipoika joka menee ysille niin ei se mistään repuista enää välitä.Mitä käytetympi ja kulutumpi niin se on just paras.

Eikä sen ikäsille enää tarvi mitään ostella,lahjojen osto loppuu yleensä rippikouluun tai jos ei sitä käy niin kuitenki siihen ikäluokkaan.Sitten seuraavaksi vasta kun valmistuu ammattiin tai lukiosta niin muistetaan ja jos joskus menee naimisiin.

Tuon ikäsille on tärkeintä tällä hetkellä kaverit,mopot ja tytöt eikä mitkään reput.Ellei nyt ole joku nössö kotihiiri joka viettää kaiken aikanaa koulukirjojen parissa.

Ja josta todennäköisesti tulee sitten juristi, insinööri, lääkäri? Moponrassaajien perheen vaikea toki tajuta, että tulevaisuuteen panostus alkaa jo nuorena

Vierailija
13/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti esim Stadiumille ja käy valitsemassa mieleisen ITSE.

Vierailija
14/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

konkkeni, aina

Vierailija
15/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat kånkenin, muista hieroa siihen valmiiksi paskaa. Voit myös mielellään ulostaa repun sisään.

16/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin ominaisuudessa lahjojen ostaminen loppuu rippikouluun mutta kaipa sitä saa lahjomista jatkaa tuosta eteenpäinkin, jos niin haluaa tehdä.

Itse ostaisin repun, missä on tilaa ja oma paikka läppärille, mahdollisia lukio-opintoja silmällä pitäen.

Vierailija
17/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtlesit ovat tulleet takaisin muotiin.

Vierailija
18/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkenit näyttäisi olevan jo vähän mennyttä. Suurinta hittiä ainakin keväällä oli trendikkäillä nuorilla ihan Niken tai Adidaksen urheilupussukka, mustavalkoisena.

Tämän tyylinen siis:

https://www.sportamore.fi/tuote/81861-nike-heritage-gymsack-svartvit

Hirveän huono reppuna, mutta tuommoisia monet kuljetti keväällä. Tyttärenikin hylkäsi Kånkenin ja siirtyi keväällä tollaiseen.

En silti ostaisi mitään, kun teineille asiat on (pojillekin) tarkkoja. Antaisin lahjakortin tai veisin ostoksille, jossa saa itse valita.

t. yläkoulun ope

Vierailija
19/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herscell retrotyyliset on opiskelijoiden suosiossa. Marimekko on nyt hype. Oma poika pyysi minun unikkoreppua. En antanut. Adidas, Nike , Superdry ei varmaan voi mennä pieleen. Väri musta.

Mutta riippuu paljon pojan tyylistä. Voihan hän olla "keltainen kånken"-tyylinen.

Miten poika pukeutuu?

Vierailija
20/37 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånkenit näyttäisi olevan jo vähän mennyttä. Suurinta hittiä ainakin keväällä oli trendikkäillä nuorilla ihan Niken tai Adidaksen urheilupussukka, mustavalkoisena.

Tämän tyylinen siis:

https://www.sportamore.fi/tuote/81861-nike-heritage-gymsack-svartvit

Hirveän huono reppuna, mutta tuommoisia monet kuljetti keväällä. Tyttärenikin hylkäsi Kånkenin ja siirtyi keväällä tollaiseen.

En silti ostaisi mitään, kun teineille asiat on (pojillekin) tarkkoja. Antaisin lahjakortin tai veisin ostoksille, jossa saa itse valita.

t. yläkoulun ope

Mielestäni nuo pussukat on jo mennyttä muotia. Ja sopii mennäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi