Voiko nainen ostaa sähköpyörän?
Kommentit (35)
Voinko ostaa sähköhammasharjan? Olen kuullut, että se pitäisi ladata, joten en varmaan voi sitä sitten käyttää, kun olen nainen.
Hämmästelen myös sitä, että monilla naisilla on oma auto. Miten he osaavat tankata sen ja tietävät, milloin viedä huoltoon?
Mieheni osaa käyttää kaikkia teknisiä laitteita, paitsi pesukonetta, tiskikonetta ja pölynimuria. Ne on kuitenkin jo tehtaalla rakennettu sellaisiksi, että vain nainen voi osata käyttää niitä.
Renkaistakin selviää kun ostaa semmoisen missä on auton venttiilit. Sitten vaan minarissa perse pystyssä huoltsikalle niin Rane tulee panemaan. Täyttää se ne renkaatkin.
Aivan liian tekninen laite. Ei onnistu!
Vaihteeton mummopyörä tai jopo on naisille sopiva menopeli 👍
Oisko Hesassa jossain naismyyjää?
Vierailija kirjoitti:
Ja melkein tyhjät renkaat pitää olla. Vaihteistakaan ei ole haittaa kun pitää aina sillä suurimmalla.
Juu, ei ole sopiva naiselle. Minulla tosin sellainen on, mutta pukeudun aina tekopartaan ja raksahaalareihin sillä ajaessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja melkein tyhjät renkaat pitää olla. Vaihteistakaan ei ole haittaa kun pitää aina sillä suurimmalla.
Kai ne renkaat on tyhjät kun mies ei ole pumpannut? Olen sanonut miehelle asiasta jo kaksi viikkoa sitten mutta mitään ei ole tapahtunut!
N27
Miksi asiallisesta aloituksesta tehtiin vitsi?
Miehet ovat aina kehittäneet tekniikkaa hyödykseen ja nautinnokseen. Naiset tyytyvät puurtamaan hikisinä. Antaa miesten nauttia, ne on miesten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myyjät nauraisivat ulos kaupasta.
Mulla kävi toisin päin. Myyjä halusi esitellä sähköpyörää kun kävin pyöräkaupoilla. Nauroin että en vielä niin vanha ole että apuvoimia tarvitsisin, ihan omilla lihaksilla jaksan polkea. Olen viiskymppinen. Katsotaan sitten parinkymmenen vuoden päästä jos olen elossa.
Olet idiootti! Lue, jos et ajatella osaa.
Kiitos :D
Jos ostat niin naamioidu mieheksi joka kerran kun ajat. Muuten sinulle kaikki nauravat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asiallisesta aloituksesta tehtiin vitsi?
Asiallisesta? Tuohan on ihan naurettava aloitus? Ihan yhtä naurettavaa olisi kysyä voiko nainen ostaa vasaran tai lautasen. Ei sitä missään kukaan kiellä, ei laki eikä myyjätkään kieltäydy myymästä. Mikä tuossa on oikein ongelma? Muu kuin se oman pään sisällä oleva kuviteltu este.
Ei minulta ainakasn kaupassa kysytty että onko sinulla nyt varmasti penis, eli kyllä voi.
Kokeilin tyttäreni sähköpyörää ja jyrkät mäetkin poljin kevyesti. On oikein mainio laite.