Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen ostaa sähköpyörän?

Vierailija
29.07.2018 |

Kuolen pakollisille pyörämatkoille

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin tyttäreni sähköpyörää ja jyrkät mäetkin poljin kevyesti. On oikein mainio laite.

Vierailija
22/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko ostaa sähköhammasharjan? Olen kuullut, että se pitäisi ladata, joten en varmaan voi sitä sitten käyttää, kun olen nainen.

Hämmästelen myös sitä, että monilla naisilla on oma auto. Miten he osaavat tankata sen ja tietävät, milloin viedä huoltoon?

Mieheni osaa käyttää kaikkia teknisiä laitteita, paitsi pesukonetta, tiskikonetta ja pölynimuria. Ne on kuitenkin jo tehtaalla rakennettu sellaisiksi, että vain nainen voi osata käyttää niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renkaistakin selviää kun ostaa semmoisen missä on auton venttiilit. Sitten vaan minarissa perse pystyssä huoltsikalle niin Rane tulee panemaan. Täyttää se ne renkaatkin.

Vierailija
24/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian tekninen laite. Ei onnistu!

Vierailija
25/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeton mummopyörä tai jopo on naisille sopiva menopeli 👍

Vierailija
26/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Hesassa jossain naismyyjää?

Vierailija
27/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja melkein tyhjät renkaat pitää olla. Vaihteistakaan ei ole haittaa kun pitää aina sillä suurimmalla.

Vierailija
28/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole sopiva naiselle. Minulla tosin sellainen on, mutta pukeudun aina tekopartaan ja raksahaalareihin sillä ajaessani. 

Vierailija
29/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja melkein tyhjät renkaat pitää olla. Vaihteistakaan ei ole haittaa kun pitää aina sillä suurimmalla.

Kai ne renkaat on tyhjät kun mies ei ole pumpannut? Olen sanonut miehelle asiasta jo kaksi viikkoa sitten mutta mitään ei ole tapahtunut!

N27

Vierailija
30/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiallisesta aloituksesta tehtiin vitsi? 

Vierailija
31/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat aina kehittäneet tekniikkaa hyödykseen ja nautinnokseen. Naiset tyytyvät puurtamaan hikisinä. Antaa miesten nauttia, ne on miesten juttuja.

Vierailija
32/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä myyjät nauraisivat ulos kaupasta.

Mulla kävi toisin päin. Myyjä halusi esitellä sähköpyörää kun kävin pyöräkaupoilla. Nauroin että en vielä niin vanha ole että apuvoimia tarvitsisin, ihan omilla lihaksilla jaksan polkea. Olen viiskymppinen. Katsotaan sitten parinkymmenen vuoden päästä jos olen elossa.

Olet idiootti! Lue, jos et ajatella osaa.

Kiitos :D

Vierailija
33/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostat niin naamioidu mieheksi joka kerran kun ajat. Muuten sinulle kaikki nauravat.

Vierailija
34/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asiallisesta aloituksesta tehtiin vitsi? 

Asiallisesta? Tuohan on ihan naurettava aloitus? Ihan yhtä naurettavaa olisi kysyä voiko nainen ostaa vasaran tai lautasen. Ei sitä missään kukaan kiellä, ei laki eikä myyjätkään kieltäydy myymästä. Mikä tuossa on oikein ongelma? Muu kuin se oman pään sisällä oleva kuviteltu este.

Vierailija
35/35 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta ainakasn kaupassa kysytty että onko sinulla nyt varmasti penis, eli kyllä voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan