Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sauna, uinti ja kavereiden menkat

Vierailija
29.07.2018 |

Olen nainen enkä tykkää yhdessä saunottaessa edes tuttujen kanssa siitä että he vuotavat lauteille ja suihkuhuoneen lattialle. Olenko verifoobikko? Tällaista kommenttia sain.

Olen menettänyt pahoinvointini takia tällaiset saunaillat, kutsut niihin.

Puolituntematon nuori nainen kertoi uivansa yleisillä rannoilla myös menkka-aikaan. Tämäkin alkoi järsiä haluani uida ruuhkaisilla rannoilla.

Onko tämä vain asia johon tulisi siedättyä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi saunoa ja uida, kuukupin tai tamponin kanssa.

Vierailija
2/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut, täällä samanlainen pahoinvoiva. Eikä ole pienintäkään aikomusta siedättää itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ihmiset jotka näin käyttäytyvät, myös yskivät ja aivastelevat vaikka syödessä suoraan niihin ruokiin, ja heidän seurassaan flunssa on jatkuvaa. Ikävää silti menettää ihmisiä siksi että on erilainen tapa suhtautua vereen ja eritteisiin.

Mietin ovatko vaatimukseni kohtuuttomia, vai olenko törmännyt vain ihmisiin, joiden kotikasvatus on ollut olematonta? Ap

Vierailija
4/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuukuppia ja tamponia käytän itsekin, kamut ei. Kuulemma "sinne ei voi pistää mitään", joku kipujuttu. Ja siis ei mitään neitseitä. Ap

Vierailija
5/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe persiin alle lauteilla, lattia puhdistuu suihkulla.

Vierailija
6/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei vaan persiin alla vaan vana kulkureitillä, runsaat menkat. Tuonkin kerran, joka ei ole ainoa, olimme tämän frendin kotona, joten hän oli tontillaan. Ap

Vierailija
7/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt vois kohteliaisuussyistä jotain suojaa pitää. Itse saunon tai suihkuttelen menkkaisena tasan mieheni kanssa, ei tarvitse kavereita altistaa. 😅

Vierailija
8/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en olisi kyllä uskonut, että on kovin paljon sellaisia naisia, joita ei itseään häiritse esitellä kuukautisvertaan julkisesti. Saunan lauteita ei ole kohteliasta sotkea millään värjäävällä nesteellä, suihkutilat ovat tietysti eri asia. Kyse on toki luonnollisesta asiasta, mutta ehkä pieni hienovaraisuus olisi paikallaan.

Vierailija
9/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vuodan menkkojen aikaan ku pistetty sika ja käyn taatusti ihan yksin silloin sauna ja suihkureissut 😑

Vierailija
10/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte.

Miksi pitäisi?

Vierailija
11/11 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi ja yäk! Paitsi epähygieenistä, on myös epäterveellistä varsinkin uida menkkojen aikaan. Kun on "kaikki paikat auki" on erittäin altis tulehduksille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän