Miten saisin pienen vinkin kuka tuo Sipoon uhri on
En pysty linkittämään. Tuntomerkit sopii yhteen sukulaiseen, jonka kanssa en ole vuosiin ollut tekemisissä, kun ei ole läheinen. Tarkka asuinpaikka ei ole tiedossa. Mutta viisikymppisiä johtajia nyt on etelässä varmaan satoja. Lähinnä ukki nyt hokee ettei se kai vaan ole x. En usko, että on tai olen aika varmakin ettei ole. Mutta tarvis ukille jonkin todisteen.
Kommentit (14)
aika köyhä yritys ruokkia uteliaisuutta.
Joo ei mua kiinnosta mutta kun tuo ukki...
Jos oikeasti olisit sukua, saisit asian selville muiden sukulaisten kautta, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sipoon uhri? Voisi aloitukseen edes yrittää laittaa hieman tarkempia speksejä.
Tämä: Sipoosta löytyi ruumis asunnosta – epäillyn henkirikoksen uhri oli menestynyt johtaja
Vierailija kirjoitti:
Joo ei mua kiinnosta mutta kun tuo ukki...
Jos oikeasti olisit sukua, saisit asian selville muiden sukulaisten kautta, tollo.
No en kehtaa ruveta soittelemaan ja Veli jo soitti eilen mulle ja kysyi. Ei minua tuntemattoman nimi. kiinnosta. Lähinnä vain tarvitsisi tietää, kuka ei ole. Riittäisi vaikka etunimen eka kirjain.
Lähet sinne pyörimään ja luet postilaatikosta nimen.
Poliisilta voinee huomenna kysyä onko uhri xx vai eikö ole. Ja kyllä ne muutenkin teiltä kohta kyselevät jos on sukulaisenne.
Vierailija kirjoitti:
Lähet sinne pyörimään ja luet postilaatikosta nimen.
No en. Liian pitkä matka. Veli soittaa asianomaiselle ja jos vastaa sitten asia kunnossa. Veli pitää satunnaisesti yhteyttä. Tuun kertomaan jos ei ole sukulainen. Jos on, minusta ei kuulu mitään.
Murhainfossa yleensä tiedetään tuollaiset nimet jo ennen poliisiakin.ja ne tiedot ovat 99 % totta eikä pelleilyä, kuten muilla palstoilla. Mene Minfoon.
Jos on tasan 50, ei ole sukua. Aiemmin oli noin 50 jutuissa. Eikä osoite näytä täsmäävän, joten tapaus suljettu osaltani.
Pieni vihje: asuu Sipoossa, on johtaja, on n. 50. Mies.
Kaikkihan sen uhrin tietää, ihme jos sinä et.
Käy vaikka katsoon murhainfosta. Siellä on nimet ja taustat.
Siinähän on kuva talosta. Autolla kiertelemään Sipoota...
Mikä Sipoon uhri? Voisi aloitukseen edes yrittää laittaa hieman tarkempia speksejä.