Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laitat syntymäpäiväsi näkyville facebookiin? (Ov)

Vierailija
28.07.2018 |

En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Miksi? Jotta saisit ihmisiltä (joita muistutetaan tekemään niin) onnitteluja? Mitä merkitystä tuollaisilla onnitteluilla on? Kyllä ne tärkeimmät muistaa ilman facebookiakin. Itse en juurikaan onnittele facessa muistutettuja synttäreitä. Ainoastaan jos henkilö on tosi läheinen muutenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä erikseen laittanut näkyville. Se on ollut niissä asetuksissa ihan itsestään ja profiilia luodessa piti ilmoittaa syntymäaika. Ei ole siis samalla tavalla itse näkyviin laitettava tieto, kuten esimerkiksi työpaikka tai parisuhdestatus. 

Vierailija
22/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä erikseen laittanut näkyville. Se on ollut niissä asetuksissa ihan itsestään ja profiilia luodessa piti ilmoittaa syntymäaika. Ei ole siis samalla tavalla itse näkyviin laitettava tieto, kuten esimerkiksi työpaikka tai parisuhdestatus. 

Joo, mutta kyllä sen saa profiilin luomisen jälkeen piiloon laittaa, jos haluaa. Kuten minkä tahansa tiedon. Toisin sanoen erikseen pidät sitä esillä kyllä, jos et valitse sitä piilottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on taas ongelma! Mitä väliä, miten joku voi tälläisestäkin mielensä pahoittaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi