Miksi laitat syntymäpäiväsi näkyville facebookiin? (Ov)
En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Miksi? Jotta saisit ihmisiltä (joita muistutetaan tekemään niin) onnitteluja? Mitä merkitystä tuollaisilla onnitteluilla on? Kyllä ne tärkeimmät muistaa ilman facebookiakin. Itse en juurikaan onnittele facessa muistutettuja synttäreitä. Ainoastaan jos henkilö on tosi läheinen muutenkin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
En ole sitä erikseen laittanut näkyville. Se on ollut niissä asetuksissa ihan itsestään ja profiilia luodessa piti ilmoittaa syntymäaika. Ei ole siis samalla tavalla itse näkyviin laitettava tieto, kuten esimerkiksi työpaikka tai parisuhdestatus.
Joo, mutta kyllä sen saa profiilin luomisen jälkeen piiloon laittaa, jos haluaa. Kuten minkä tahansa tiedon. Toisin sanoen erikseen pidät sitä esillä kyllä, jos et valitse sitä piilottaa.
No on taas ongelma! Mitä väliä, miten joku voi tälläisestäkin mielensä pahoittaa??
En ole sitä erikseen laittanut näkyville. Se on ollut niissä asetuksissa ihan itsestään ja profiilia luodessa piti ilmoittaa syntymäaika. Ei ole siis samalla tavalla itse näkyviin laitettava tieto, kuten esimerkiksi työpaikka tai parisuhdestatus.