Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte kun otatte yhdenyönkumppanin netistä?

Vierailija
28.07.2018 |

Suoraan kämpille vai tapaatte ensin jossain? Miten pystytte käynnistymään tuntemattoman kanssa tosta vaan?
Entä jos tyyppi ei miellytä? "Joo sori ei tästä mitään tuu."

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätänsä tosi harvat tuollaista harrastaa. Käsittääkseni tapana on nähdä ensin kaupungilla. Käydä vaikka baarissa juomassa ne yhdet. Siinä sitten tutustua ja katselle löytyykö kiinnostusta jatkaa yhteistä illanviettoa. Eihän kukaan nyt tuntemattoman kanssa etukäteen sitoudu mihinkään sen pysyvämmin. Sitä ennemminkin luodaan tilanne jossa voidaan yhdessä heittäytyä virran vietäväksi ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan.

Vierailija
2/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös 'kaikki' tinderissä nimenomaan hae seksiseuraa? Jotenkin vaikea käsittää miten homma etenee kun itse en ole ikinä moisia harrastanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta sen enempää, mutta yhden nuoren miehen olen suoraan kotiini kutsunut ihan seksimielessä. Oltiin jonkun aikaa juteltu ja tyyppi vaikutti täyspäiseltä. Toki molemmilla oli se optio, että jos ei livenä tunnu hyvältä niin sitten mitään ei tapahdu, no hard feelings. Puhelinnumero ja nimi oli tiedossa ja ne ilmoitin ystävälleni, että jos löydyn paloiteltuna niin ainakin on joku epäilty. Mies oli kuulemma tehnyt samoin :D Tuosta tuli sitten sellainen säännöllisen epäsäännöllinen erittäin tyydyttävä seksisuhde joksikin aikaa.

Vierailija
4/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä hakenut seksiseuraa netistä. Aivan liian työlästä ja liian suuri riski, ettei livenä miellytä. Baari on paljon helpompi, ulkonäön näkee heti ja samalla voi tutkailla vaikuttaako sellaiselta, jonka mukaan uskaltaa lähteä.

Vierailija
5/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin elämänkumppania, mutta sellaista on todella vaikea löytää. Sitten taas kerran 15 vuotta nuorempi mies laittoi viestiä ja ihan sattumalta aloin jutella hänen kanssaan. Puolipäivää viestiteltiin, selviteltiin puolin ja toisin mistä kumpikin tykkää, vaihdettiin kuvat jne. Seuraavanä päivänä menin hänen kotiinsa, juotiin ensin kahvit ja sitten hommiin. Sen verran mukavaa oli että ollaan uusittu muutama kerta.

N48

Vierailija
6/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös 'kaikki' tinderissä nimenomaan hae seksiseuraa? Jotenkin vaikea käsittää miten homma etenee kun itse en ole ikinä moisia harrastanut.

Ei se tinderissä ole sen kummempaa kuin baarissa tavatessakaan. 

Vierailija
7/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan minä enkå ystäväni. Tosin itse löysin jo sieltä mahtavan miehen ihan parisuhteeseen ja nyt yhdessä 2 v.

Vierailija
8/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jomman kumman kotona tavattu, katottu ensin yleensä jotain leffaa ja juteltu ja siinä sitten pikkuhiljaa lämmitelty tilanne makuukamarin puolelle.

Vierailija
9/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta moista.Enkä  myöskään ymmärrä miksi kukaan harrastaisi moista toimintaa.

Vierailija
10/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta moista.Enkä  myöskään ymmärrä miksi kukaan harrastaisi moista toimintaa.

Mulla ei yksinkertaisesti ole nyt aikaa parisuhteelle, mutta kaipaan silti läheisyyttä sillointällöin. Onko se väärin?

Vierailija
11/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hämäävä tuo yhden YÖn kumppani. Jääkö joku yöksi? Kun netistä hakee seuraa, ei tarvi läträtä viinan kanssa ollenkaan ja voi tavata vaikka sunnuntaina iltapäivällä pari tuntia. Sitten kotiin laittamaan lapsille iltapalaa.

Vierailija
12/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä kaikki panoni hommannut. Miehen kotiin en uskalla lähteä, joten kutsun miehen aina luokseni. Ei oo onneksi koskaan mitään pahaa tapahtunut. Kerron kyllä aina ystävälleni jos olen jonkun kutsumassa luokseni. Onhan noita pari sellaista ollut että ei sitten tavattuamme oo vaikuttanut yhtään kivalta tyypiltä mutta kun ovat luokseni ajaneet joskus jopa 200 km matkankin niin en ole kehdannut sanoa ”sori vaikutat m*lkulta en mä annakkaan sulle”. Kyllä olen kaikille antanut mutta uudestaan en ole heitä enää halunnut tavata.

Vierailija
13/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt tartte olla yökumppani. Termit vähän hakusessa. Eronnut pitkästä parisuhteesta. Baarissa en viihdy ja netistä en löydä treffiseuraa. Mutta jos edes seksiä sais.. mutten tiedä miten toimitaan ekä halua ketä tahansa.

Vierailija
14/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tervejärkinen ei tapaa ensimmäistä kertaa toisen kotona. Aina ensin tapaaminen julkiselle paikalle! Suoraan kotiinsa kutsuvat / menevät otan mielenterveysongelmaisia joilta puuttuu täysin itsesuojeluvaisto.

Vierailija
15/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen ei tapaa ensimmäistä kertaa toisen kotona. Aina ensin tapaaminen julkiselle paikalle! Suoraan kotiinsa kutsuvat / menevät otan mielenterveysongelmaisia joilta puuttuu täysin itsesuojeluvaisto.

Eihän se mitään takaa vaikka ensin tapaisi esim kahvilassa ja mies esittäisi kunnollista. Sitten kun kutsut miehen kotiisi, hän voi silti pahoinpidellä naisen. Koskaan ei voi olla varma mutta se riski on vain joskus otettava.

Vierailija
16/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään takaa vaikka ensin tapaisi esim kahvilassa ja mies esittäisi kunnollista. Sitten kun kutsut miehen kotiisi, hän voi silti pahoinpidellä naisen. Koskaan ei voi olla varma mutta se riski on vain joskus otettava.

Aina tämä sama typeryys - kun ei voi olla 100varma, niin turha edes yrittää tehdä asiat turvallisemmin? Huoh, juuri tässä se mielenterveysongelma ja loogisen ajattelun puute näkyy. Sama kuin väittäisi että koska kolarin mahdollisuutta ei voi täysin poissulkea, on sama ajaa kännissä ilman turvavyötä kahtasataa. Kun kerran "koskaan ei voi olla varma". Et todennäköisesti myöskään käytä kondomia, koska se ei ole ihan sataprosenttinen turva??

Vierailija
17/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama typeryys - kun ei voi olla 100varma, niin turha edes yrittää tehdä asiat turvallisemmin? Huoh, juuri tässä se mielenterveysongelma ja loogisen ajattelun puute näkyy. Sama kuin väittäisi että koska kolarin mahdollisuutta ei voi täysin poissulkea, on sama ajaa kännissä ilman turvavyötä kahtasataa. Kun kerran "koskaan ei voi olla varma". Et todennäköisesti myöskään käytä kondomia, koska se ei ole ihan sataprosenttinen turva??

Kondomia käytän aina sillä en halua tauteja enkä ä*ärää.

Vierailija
18/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kai käynyt tuuri, kun olen tavannut vain kivoja miehiä.

Vierailija
19/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kondomia käytän aina sillä en halua tauteja enkä ä*ärää.

ä*ärää?

Vierailija
20/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätänsä tosi harvat tuollaista harrastaa. Käsittääkseni tapana on nähdä ensin kaupungilla. Käydä vaikka baarissa juomassa ne yhdet. Siinä sitten tutustua ja katselle löytyykö kiinnostusta jatkaa yhteistä illanviettoa. Eihän kukaan nyt tuntemattoman kanssa etukäteen sitoudu mihinkään sen pysyvämmin. Sitä ennemminkin luodaan tilanne jossa voidaan yhdessä heittäytyä virran vietäväksi ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan.

Olen pari kertaa vastannut nettitreffeillä miehen ilmoitukseen. Toinen oli ihan asiallinen tyyppi, nähtiin kaupungilla, kipinää ei syttynyt, asia ok. Mutta se toinen! Millään ei olisi halunnut kaupungilla tavata, mutta sen sijaan olisi erittäin hyvin käynyt se, että minä menen suorilta hänen luokseen. Aivan ihmeellinen ajatuskuvio - en naisena todellakaan uskalla mennä tuntemattoman miehen kotiin yksin "tutustumaan". Raiskatuksihan siellä pahimmillaan tulee. Jäi vielä jankkaamaan asiasta. Opin tästä, että naisen ei kannata sanoa ääneen, että on kiinnostunut seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi