Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte kun otatte yhdenyönkumppanin netistä?

Vierailija
28.07.2018 |

Suoraan kämpille vai tapaatte ensin jossain? Miten pystytte käynnistymään tuntemattoman kanssa tosta vaan?
Entä jos tyyppi ei miellytä? "Joo sori ei tästä mitään tuu."

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan panoni tinderistä. Sovitaan aika ja paikka ja pannaan. En koskaan kutsu kotiin enkä mene miehen luo vaan esim. omenahotelli toimii hyvin. Näin kesällä voidaan naida esim. autossa tai ihan vaikka ulkona. Seksi on kuitenkin suht yksinkertaista hommaa, mies työntää vehkeensä naisen "sinne" ja sitten liikutellaan edes takaisin. Toki suuta, kättä, yms. voidaan myös ottaa mukaan. Ei näin yksinkertaisen asian takia jaksa mitään "tunnelman vittelyjä" tms. Jos molemmat haluaa sitä niin sitten vain hoidetaan homma pois ja jatketaan elämää.

Vierailija
22/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan panoni tinderistä. Sovitaan aika ja paikka ja pannaan. En koskaan kutsu kotiin enkä mene miehen luo vaan esim. omenahotelli toimii hyvin. Näin kesällä voidaan naida esim. autossa tai ihan vaikka ulkona. Seksi on kuitenkin suht yksinkertaista hommaa, mies työntää vehkeensä naisen "sinne" ja sitten liikutellaan edes takaisin. Toki suuta, kättä, yms. voidaan myös ottaa mukaan. Ei näin yksinkertaisen asian takia jaksa mitään "tunnelman vittelyjä" tms. Jos molemmat haluaa sitä niin sitten vain hoidetaan homma pois ja jatketaan elämää.

Hih hih, ilmeisesti on ilmastoitu auto ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Ei se naiminen ole hierontaa, kampaajaa, tai kuntosalikäyntiä kummempi juttu, paitsi että tuntuu paremmalta.

Tiedän kyllä että kaikki ei ajattele näin eli ei voi yleistää.

Vierailija
24/27 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muutama viestittely (ehkä parikymmentä viestiä puolin ja toisin) naisen kanssa, sitten hain hänet autolla mun luokse (n. 8 km päästä), ja heti eteisessä suudeltiin ja siitä suihkun kautta sänkyyn nussimaan. Ei oletu tavattu eikä viestitelty aiemmin.

Kivaa oli, ja jatkettiinkin tapailua vielä muutaman kerran sen jälkeen. Siis oli ihan panosuhde, molemmat kaipas silloin sellaista.

Vierailija
25/27 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muualta voi nykyään seuraa netistä/sovelluksilla hakea kuin tinder? Onko muita?

Vierailija
26/27 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama tai kroppa ei ole miellyttänyt olen antanut takaapäin. Kertaakaan en oo kieltäytynyt, kun olen kerran leikkiin ryhtynyt. Hyviltä tyypeiltä otan ensin suihin ja sitten he saavat käyttää minua itse hyväkseen niinkuin tahtovat.

Olen ehkä seksi addikti, sillä tarvitsen seksiä päivittäin, ja osa noista "yhden yön suhteista" tulee vartissa tyydyttämään minua jos laitan viestin.

Vierailija
27/27 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Ei se naiminen ole hierontaa, kampaajaa, tai kuntosalikäyntiä kummempi juttu, paitsi että tuntuu paremmalta.

Tiedän kyllä että kaikki ei ajattele näin eli ei voi yleistää.

Mutta sen tunnelman takiahan se toinen siihen otetaan. Masturboinnilla saa takuuvarman orgasmin ilman kiusallista hämillään oloa ja yritystä tulkita toista, mutta jotain siitä puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi