Olen pitkäaikaistyötön 38-vuotias mies, jolla on vuokrayksiössä muovimatto
Seurustelisitko, jos olisin riittävän komea ja ihana ja söisin kasviksiakin?
Kommentit (18)
En. Pitäisi olla jotain vielä tuohon päälle, vaikka iso muna tai treenattu vartalo, jos et kerran töihin koskaan onnistu pääsemään.
En, koska joutuisin elättämään sinut. Nyt luultavasti elät toimeentulotuella. Jos muuttaisin kanssasi yhteen loppuisi sinun tuet.
Jos olisit työtön nainen niin kelpaisi mulle.
sosiaaliohjaaja kirjoitti:
hyvin usein tuollaisissa tapauksissa taustalla on mielenterveydellisiä ongelmia
Minulla on lievää masennusta varmaan. Enemmän elämääni on vaikuttanut se, etten jotenkin saa henkistä yhteyttä ihmisiin, mikä on johtanut yksinäisyyteen ja se, etten ole perusluonteeltani tunnollinen, mikä on johtanut työttömyyteen. Kyllä kaikenlaiset paljon minua hullummat ovat normaalisti työelämässä ja parisuhteessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
En, koska joutuisin elättämään sinut. Nyt luultavasti elät toimeentulotuella. Jos muuttaisin kanssasi yhteen loppuisi sinun tuet.
Elän työttömyystuella ja olen säästänytkin siitä muutaman tonnin. Eihän se ole mikään määrä palkkatyöläiselle, mutta itse olen ylpeä tästä saavutuksestani.
ap
Mikä sen muovimaton osuus on tässä kysymyksessä ?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lievää masennusta varmaan. Enemmän elämääni on vaikuttanut se, etten jotenkin saa henkistä yhteyttä ihmisiin, mikä on johtanut yksinäisyyteen ja se, etten ole perusluonteeltani tunnollinen, mikä on johtanut työttömyyteen. Kyllä kaikenlaiset paljon minua hullummat ovat normaalisti työelämässä ja parisuhteessa.
ap
kyllä työttömät aina syyn keksii laiskuudelleen
työttömät pitäisi ohjata hoitoon
Jos ihmisellä on minkäänlaisia heikkouksia tai ongelmia hän on kelpaamaton suhteeseen?
y&s -suhde voisi käydä, jos olisin sinkku.
Pyydä vuokranantajaa asennuttamaan parketti, niin johan alkaa flaksi käydä! Laminaattia en suosittele, sillä saa vain wt-naisia.
ateisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
kyllä työttömät aina syyn keksii laiskuudelleen
työttömät pitäisi ohjata hoitoon
Samaa mieltä molemmista. Jokainen kaltaiseni työtön varmasti miettii ja keksii syitä laiskuudelleen ja kiroaa sitä. Yksilöllinen työttömien hoitaminen työelämään olisi myös todella hyvä juttu. Suomessa työttömien auttaminen on kasvotonta ja tehotonta.
ap
Niin se muovimatto, sitä ei ole vielä selitetty. Onko se turn on vai turn off?
Vierailija kirjoitti:
Niin se muovimatto, sitä ei ole vielä selitetty. Onko se turn on vai turn off?
Off tietenkin. Otsikossa listasin negatiivisia asioita itsessäni eli korkean iän, pitkäaikaistyöttömyyden ja vuokrayksiön. Muovimatto on rumin mahdollinen lattia asunnossa ja se onkin vaikein ongelmani.
ap
Olispa mullakin muovimatto.. oon kateellinen, vihaan parkettia, ihan sama vaikka se '' näyttää paremmalta!! ''
Vierailija kirjoitti:
Olispa mullakin muovimatto.. oon kateellinen, vihaan parkettia, ihan sama vaikka se '' näyttää paremmalta!! ''
Jos olet nainen niin minun luona on tilaa. Vajaa 30 neliömetriä.
ap