Einesten paheksuminen
Eilen jäin kaupassa täysin sanattomaksi valmisruokia ostaessani, kun joku mummeli alkoi kovaan ääneen paheksua ostoksiani ja paasasi siitä, kuinka nykyään ollaan niin laiskoja ja avuttomia, ettei edes ruokaa tehdä itse. En siinä tilanteessa saanut suutani auki enkä päässyt vastaamaan mummolle mitään, mutta näin jälkikäteen mietin, kuinkahan minun tämän mummon mielestä sitten pitäisi syödä. Olen joka ikinen viikko ma-la töissä klo 10-20, pitäisikö minun siis käyttää nukkumiseen varattu sunnuntai koko viikon ruuanlaittoon? Vai pitäisikö puolikuolleena töiden jälkeen alkaa vielä ruokaa vääntää? Kuinka te tämän ratkaisisitte, jotta mummot lakkaisivat paheksumasta? En halua, että minua pidetään laiskana, osaan kyllä tehdä ruokaa, olen vain aivan poikki töistä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kenellä muka on tuollaiset työajat?
Olen yrittäjä kaupan alalla, minun lisäkseni 0 työntekijää. Hoidan siis kauppaa aamusta iltaan. Sunnuntaisin liike on kiinni ihan oman jaksamiseni vuoksi.
Ap
Älä mistään idioottimummoista välitä. Näitä riittää. Itsekin olen mummoikäinen mutta en puutu kenenkään muiden asioihin. Ostan myös eineksiä jos sattuu huvittamaan, välillä teen itse.
Missä näitä mummoja on kun en 49 ikävuoteen asti ole tuollaiseen törmännyt mutta palstalla muut jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenellä muka on tuollaiset työajat?
Olen yrittäjä kaupan alalla, minun lisäkseni 0 työntekijää. Hoidan siis kauppaa aamusta iltaan. Sunnuntaisin liike on kiinni ihan oman jaksamiseni vuoksi.
Ap
Paljonko sinulla on minkin päivän tuntimyynnit? onkohan kauppasi turhan pitkään auki? Jos myynti on hyvä, miksi et palkkaa työntekijää? Einekset ovat kalliita, eivät niin hyvälaatuisia tuotteita. Tämäkin sinun pitäisi osata laskea kaupan alalla olevana henkilönä.
Tee ihan niin kuin itse haluat.