Jos Halla-aho olisi miehesi, miten stailaisit hänet ??
Sanotaanko näin, että Jussin pukeutuminen on jäykkää ja visuaalisesti köyhää.
Stailaisin Jussia värikkäämmillä paidoilla, pukutakkikin vois olla vaikka beige.
Kommentit (47)
Miksi h*lvetissä ehkä Lin ohella maan karismaattisin ja paras pj. pitäisi stailata jotenkin?!
SuomiAreenalle olisin laittanut puolhihaisen vaaleanpunaisen kauluspaidan. Se olisi sopinut hyvin.
Laura Huhtasaartakin stailaisin. Hän pukeutuu varsin epänaisellisesti. Liittyköhän se Lauran uskontoon jotenkin tms
Täysin absurdi kysymys, koska en ikinä huolisi kumppanikseni hänen laillaan ajattelevaa ihmistä.
Mitä tulee pukeutumiseen niin se on jokaisen oma asia.
Ostaisin sille peruukin ja potkuhousut
Ihan sama, miten pukeutuisi siellä kämpän nurkassa. Ulos en nimittäin päästäisi höperehtimään.
Jos olisin hänen tyylikonsulttinsa, tai ennenmminkin imagokonsulttinsa, niin lähtisin rakentamaan rennompaa olemusta. Tietenkin hän on nyt täydellisen aito oma itsensä, kuiva ja nuiva, mutta konsulttina pitäisi tehdä jotain suurehkon palkkion eteen ja jos ja kun hän havittelee pääministeriyttä, niin äänestäjiä pitäisi löytää myös tämän vakiokannattajakunnan ulkopuolelta ja siihen tarvitaan jotain muutakin kuin monotonista mutinaa.
Tarvittaisiin pohjalle varmaankin psykologikonsultaatiota ja alustavasti olen jo mm. tohtori Raimon kanssa keskustellut asiasta. Kenties pieni terapiajakso tai vaikka aikuisprotuleiri voisi vapauttaa ja avata hänen sisintään, jonka pitäisi pilkistellä edes vähän, jotta äänestäjät saisivat vastetta tunteilleen.
Ihan peruskäytöstapoja kerrattaisiin alikonsulttini Kaarinan johdolla. Ystävällinen ja kohtelias käytös ratkaisee paljonkin, kun muodostamme kuvaa ihmisestä.
Ulkoinen habitus ja vaatetus ovat sitten pelkkää pintaa, ei läheskään niin tärkeää, kuin nuo edellä mainistemani seikat. Toki vaikuttavat nekin ja rentoutta kaivataan. Verrataan vaikka EX-puolutoverinsa Timon pukeutumiseen, voi olla asiallinen, vaikka on rentokin; hiukset saa vähän hapsottaa ja paita olla rypyssä, se tuo vain lisää inhimillisyyttä. Värit ja kuosit mietittäisiin tarkkaan, varmasti on olemassa sävyjä, joissa hänkin näyttäisi elävältä....
Miksi kaikki persoonallisuus pitäisi hävittää? Hyvä juuri sellaisena kuin on
Ensiksi hänet pitää viedä punttisalille. Kasvoihin varsinkin poskiin täytettä. Hiuslisäke. Muutama leukkaus, kuten nenä, korvat. Sitten ne vaatteet.
Hmm. Sanoisinko että menetetty tapaus.. 😆
No can do..
Niin hassulta kuin se vaikuttaakin, laittaisin Jussin jonkun Teuvo Lomanin käsittelyyn. Jos Teuvo rakentaisi rungon, josta voisi soveltaa arkisempaa minää. Myö puheopetukseen laittaisin.
Jussin huonolle ryhdille ja olemattomalle yläkropalle pitäis tehdä jotain. Mies kantaa takkia kuin henkari, ei mitään istuvuutta.
Muutos lähtee sisältä, mutta valitettavasti ei taida onnistua 😐
Niin vastenmielinen ukko etten huolisi. Aivan sama miltä näyttää.
Ilmastointiteippiä suun eteen ja tumput käteen eiköhän sitten pysyisi suurimnat mölyt mahassaan.
Mä en tekisi mitään, musta Jussi on äärettömän sexy nörttiydessään. <3 Olen aina ollut hulluna nörtteihin.
Ukko on monessa mielessä sellainen, että koen parhaimmaksi kiertää kaukaa. Tähän ajatusleikkiin en pysty!
Säkki päähän ja teippi suun eteen.
Saisi kyllä ihan itse stailata itsensä, oli sitten Halla-aho tai kuka tahansa. Tai jos tarvitsee apua, niin menkööt vaikka tyylikonsultille. Ja voisi tulla erittäin mielenkiintoinen tilanne, jos joku yrittäisi minua alkaa stailata mieleisekseen mallinukeksi.