Mies osti minulle seksilelun
Sellaisen josta on ollut puhe jo aikaisemmin, en pidä tuosta kaukosäädin lelusta ja minusta tavallinen dildo tai kiihotin olisi ollut.
Nyt harmittaa. Miksi sen piti hommata tuo vaan koska itse tahtoo?
Kommentit (5)
Olipa siinä outo ja sekava viesti. Kirjoitapa uudelleen nyt kun et ole pienessä sievässä. Jos siis olitte yhdessä puhuneet lelusta aiemmin, etkö ollut saanut suutasi auki ja sanonut, ettei tämä lelu kiinnosta?
Me ollaan välillä sylikkäin koneen ääressä alasti ja katsellaan seksilelu kauppojen sivuja ja suunnitellaan mitä milläkin lelulla voitas tehdä.Vieressä oleva sänky on sen jalkeen kovassa käytössä ja joitakin leluja on tullut hommattua, jolloin sänky on vieläkin kovemmassa käytössä. Mielikuvitusta peliin!
No sano sille. Tilaa semmonen mistä tykkäät. Seksileluja saa olla enemmän kuin yksi per henkilö ya know.
Ei ole pakko käyttää jos ei tykkää. Ainaki se on valmis ostaa. Mun mies on niin pikkusieluinen ettei hyväksy, jos se ei riitä niin. Joopajoo. Ei jaksa ostaa salaa ja valehdella, mutta onneksi on suihku keksitty. Silläki saa nopeasti ja huomaamattomasti tooosi ison ja hyvän orkun.
Se alistaa sua. Leikkii jotain rehtorii. Älä anna sille enää!