Mistä löytäisin itselleni komean brittimiehen?
Kommentit (23)
Brittimies tai komea, molempia et voi saada. Valitse toinen.
Ristiriita. Brittiläinen mies ja komeus eivät sovi samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ristiriita. Brittiläinen mies ja komeus eivät sovi samaan lauseeseen.
Kuinka niin?
Et mistään.
Edellisen kerran kun kysyit että mistä löydät itsellesi rikkaan brittimiehen, niin se olisi vielä ollut mahdollisuuksien rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen?
25-34 v??? olen itse 27
Kysymys kuuluu enneminkin niin, että miksi komea brittimies huolisi suomalaisen siiderivalaan?
Vierailija kirjoitti:
Et mistään.
Edellisen kerran kun kysyit että mistä löydät itsellesi rikkaan brittimiehen, niin se olisi vielä ollut mahdollisuuksien rajoissa.
AP on joutunut laskemaan rimaa matkan varrella. Ensin piti olla rikas. Nyt riittää jo komeakin.
Puolen vuoden päästä on enää "mistä löytäisin itselleni brittimiehen" :D
Komeat brittimiehen ovat harvassa ja tuskin tulet löytämään kumpaakaan, et komeaa etkä brittimiestä, jos neuvoja pitää kysyä täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen?
25-34 v??? olen itse 27
Sitten en voi auttaa. Frendi on jo 36.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu enneminkin niin, että miksi komea brittimies huolisi suomalaisen siiderivalaan?
Mikä siiderivalas??? olen ihan hoikka nainen...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sieltä briteistä.
EIKÄ???
Minä olisin kyllä ensimmäisenä lähtenyt etsimään sitä Venäjältä tai Chilestä!
Kyllä minä lähtisin ensimmäiseksi tuolta britannian suunnalta etsimään...
Vierailija kirjoitti:
Käypä kuule katsomassa miltä ne brittinaiset näyttää, voi tulla kotimaista siiderivalasta äkkiä ikävä. :)
Vierailija kirjoitti:
Komeat brittimiehen ovat harvassa ja tuskin tulet löytämään kumpaakaan, et komeaa etkä brittimiestä, jos neuvoja pitää kysyä täältä.
Sellanen harvinaisuus löytyy meidän mökkinaapurista. Rikaskin se on mutta myös varattu.
Mission impossible.
Mutta parhaat tsäänssit saat, kun muutat Britanniaan esim. vuodeksi (joku au pair -homma ehkä) ja sitten vaan katselet tarjontaa & asettaudut tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen harvinaisuus löytyy meidän mökkinaapurista. Rikaskin se on mutta myös varattu.
Ja sinänsä erikoista, että oon tutustunut jo kahteen brittimieheen täällä metsikössä. Mukavia ja huumorintajusia tyyppejä.
Lähde patikointireissullee Gobin autiomaahan, siellä sä tapaat komean englantilaisen herrasmiehen.
Minkä ikäisen?