Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av palsta on masentava paikka.

Vierailija
27.07.2018 |

Olen tehnyt tärkeän päätöksen, ja aion lopettaa palstan lukemisen. Olen tullut siihen tulokseen, että palstan taso on luokaton. Täynnä marisijoita ja vittuilijoita. Nainen sitä, nainen tätä, mies sitä, mies tätä. Samaa jauhamista tasoteorioista, sukupuolitaudeista, pettävistä miehistä, pettävistä naisista, päivästä päivään. Trolleja trollien perään. Vaikka kyse on vain lukemisesta ja satunnaisesta kirjoittelusta, olen huomannut muuttuneen negatiivisemmaksi ihmiseksi av- palstailun aikana. Suosittelen muitakin sulkemaan täämän kurjan nettifoorumin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen mies. Moni naisista onkin ihan ok täällä, mutta sitten on järjetön määrä trolleja. 

Ap

Vierailija
22/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AV ole edes pahimmasta päästä. Ylilauta on jo asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää pahempi. Ylilaudallakin on parempi laatuista keskustelua. 

Vierailija
24/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä mitä ketjuja luet.

Omista ketjuistani heitän tuommoiset pellet pihalle.

Sinkkumies

Hyi stn. Ehkä paltan yksi vastenmielisimmistä tapauksista.

Pikemminkin turhin. Paljon viestejä mutta ei koskaan mitään lukemisen arvoista sanottavaa. Tyhjää spämmiå päivästä toiseen.

Vierailija
25/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää pahempi. Ylilaudallakin on parempi laatuista keskustelua. 

Ylilauta on täynnä vihaisia nuoria miehiä. Kun tähän heitetään vielä anonymiteetti päälle niin lopputulos on sen mukaista.

Vierailija
26/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tekee itse aloituksen, niin se julmuus ja törkeys tulee oikein kunnolla päin kasvoja. Muiden ketjuissa ne kommentit vaan ohittaa ja tuhahtaa. Olen tehnyt todella vakavista, todellisista aiheista ja aina keksitään jotain mistä epäillään trolliksi tai muuten vaan haukutaan, yleensä itsekkääksi, lapselliseksi, ymmärtämättömäksi, huonoksi kasvattajaksi ym. jne. Tästä aiheesta en ole tehnyt aloitusta, mutta kärjistäen itsemurhahaluiselle sanotaan, että saisitkin kiskoa itsesi kiikkuun.

Kannattaisi jokaisen muistaa, että yllytys ja nettikiusaaminen on laitonta anonyyminäkin.

Näin jälkeenpäin sitä oikeastaan ihmettelee, miten onkaan vapaaehtoisesti altistunut tänne haukuttavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän