Ai kaameeta Nylon beatin tytöt
kun ne on molemmat lihoneet muodottomiksi :O Erinistähän vuosien aikana syödyt hampparit on näkyneet jo pitkään mutta että Jonnakin. ..
Kommentit (40)
Hoikastakin saa lihavan näkösen jos ottaa paskan kuvan.
Raskauksien ja iän myötä tulee kaikille kiloja. Minusta näyttää nyt naisellisemmalta kuin laihana.
Nehän on jo vanhoja mummoja. Saa ne jo lihoakin. Erinillä oli Suomen paras perse 1995.
Normaaleja kypsiä naisia ja silti kauniita.
Tytöt? Keski-ikäisiä ovat molemmat. Seuraavat täydet niillä on 50.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ainakin mun mielestä normaalikokosia naisia.
Ylipaino on uusi normaali.
VOimabiisejä laulavien naisten on oltava ylipainoisia tanttaroita kuten Nylonit ja Kaija Koo.
Onhan Erinillä se biisikin Vanha ja lihava nainen.
Onko naukea jotain stadin slangia vai toimittajan itse keksimä epäsana? Mitä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko naukea jotain stadin slangia vai toimittajan itse keksimä epäsana? Mitä tarkoittaa?
Esiintyy mm. Antti Heikkisen kirjassa Mummo, joka kuvaa sota-ajan maaseutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiintyy mm. Antti Heikkisen kirjassa Mummo, joka kuvaa sota-ajan maaseutua.
Ja Kalle Päätalon uittokaveri Kokko oli "naukea työmies".
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi. Hieman alkaa jengillä olla kehon kuvat normaalipainoisista pielessä!
Kuva ei vääristä. Erin on laihtunu kovimmista kaapuvuosista
Vierailija kirjoitti:
Raskauksien ja iän myötä tulee kaikille kiloja. Minusta näyttää nyt naisellisemmalta kuin laihana.
Ei tule kaikille. Suurimmalle osalle varmaan, muttei kaikille.
Suosion päivinä lähiöpissiksien näköisiä. Ei yllätys, että varttuneina lähiömammojen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Söpöjä pikkupilluja olivat aikanaan. Nyt kummassakaan ei ole enää mitään söpöä saati kaunista. Aika tuhoaa naiset.
pikkup*lluja? Tosi kunnioittavaa puhettaa taas, suorastaan naisvihaa, palstan miehiltä. No, mitä teiltä voisi odottaakaan.