Ai kaameeta Nylon beatin tytöt
kun ne on molemmat lihoneet muodottomiksi :O Erinistähän vuosien aikana syödyt hampparit on näkyneet jo pitkään mutta että Jonnakin. ..
Kommentit (40)
Näitä pidettiin 90-luvulla vähän niinku maisat ja cheyennet on nykyään. :D
Se kuva pimuissa vessassa, mahdottoman lyhyet hameet. Ei lähde mielestä.
Antakaa olla, mahtavia ovat edelleen ja ikä saa näkyä kasvoissa ja muuallakin! Myös muilla ihmisillä, löysätkää sitä pipoa...
t. Fani
Laittakaas arvostelijat omaa kuvaa niin katotaan?
Mulle susi on susi mutta onhan hoikka kaunista. Lihavaa. En huoli.
Tänä kesä nähnyt livenä kaksi kertaa festareilla ja normaalin kokosia molemmat. Ei oo ylipainoisia livenä.
N24
Ei tuo Jonna liha valta näyttänyt telkkuhaastiksessa tässä hetki sitten. Kuva vääristää.
Ja mitä sitten vaikka olisikin pari kiloa lihonut? En ymmärrä.
Iififififififo kirjoitti:
Mulle susi on susi mutta onhan hoikka kaunista. Lihavaa. En huoli.
Se on oikein!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ainakin mun mielestä normaalikokosia naisia.
Ylipaino on uusi normaali.
Niin tuntuu olevan. Minun silmissäni läski ei koskaan muutu kauniiksi, vaikka sen kullalla silaisi.
Aika puusilmiä, kuva on otettu alhaaltapäin ja todellakin siten vääristää. Ehkä jos etsisi, niin löytyisi vertailuksi jotain parempiakin kuvia.
Onpa naikkarit päässeet plösähtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ainakin mun mielestä normaalikokosia naisia.
Ylipaino on uusi normaali.
Kyllä olen normaali suominainen. 164/85.
Onko musiikki edelleen sitä samaa honottamista vai onko parantunut vuosien mittaan?
Erin on rotunaisia, erityisen kauniit kasvot. Hyvinsäilynyt ja sutjakoitunut sitten viime kuvista.
Fättisjenkkaa ja plussapallona luokses pompin tyylisiä rallatuksia näiltä pulleroilta odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Erin on rotunaisia, erityisen kauniit kasvot. Hyvinsäilynyt ja sutjakoitunut sitten viime kuvista.
Olisi kaunis hoikkana/normaalipainoisena. Läski ei tuo mitään lisää vaan vie sitä.
Ja taas päästiin haukkumaan naisia.