Kuinka usein kuulette pois muuttaneista lapsistanne?
Itse muistan, että kerran viikkoon soitettiin kotiin, jos muistettiin, mutta nämä omat on jatkuvasti yhteydessä. Jatkuvasti tulee viestiä ja watsup puhelua ja snappia. Onko mulla vaan kiintyneet lapset vai onko tätä muillakin?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun hän tarvitsee rahaa.
Sheridan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheridan
?
Toinen soittelee joka toinen päivä, toinen kerran kuussa. Nähdään kolme neljä kertaa vuodessa, kun asuvat 400 km päässä. Minulla on kyllä ikävä heitä useammin, mutta en häiritse, kun tiedän, että molemmilla pikkulapsiaika vie ajan ja mehut.
Joskus päivittäin ja joskus kerran viikossa tai pari kertaa kuussa. Vaihtelee, onko jotain asioita tai puheenaiheita. Kolme poismuuttanutta.
Tuossa nuo molemmat asuu melko lähellä ja nähdään sekä kuullaan usein.
Kerran viikossa kahdesta, kolmannen kanssa ei olla missään tekemisissä enää.
Lähes päivittäin jotain höpistään pojan kanssa☺Meillä on läheiset välit. samoin itselläni on aina ollut tärkeää pitää yhteyttä perheeseen , sukuun ja ystäviin.
*mummeli* kirjoitti:
Tuossa nuo molemmat asuu melko lähellä ja nähdään sekä kuullaan usein.
Harvoin kadehdin ketään, mutta nyt olen kateellinen. Omani ja lapsenlapseni asuvat 300 ja 450 km päässä. Sylitellä haluasin, varsinkin vauvaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sheridan
?
Sheridan Bucket, Hyacinthin ja Richardin näkymätön lapsi.
Muutaman kerran vuodessa, silloin pidemmän ajan kerrallaan. Yhtä lasta näen n. kerran vuodessa. Asumme eri maissa.
Sama kuin aloittajalla, vaikka asutaan lähekkäin. Lapsen aloitteesta yhtä usein kuin minun.
Meillä lapsi vasta muutti ja soittelee/viestittelee kyllä paljon. Itse yritän olla jatkuvasti soittelematta, että annan omaa tilaa. Hirveesti ei tunnu sitä vaan kaipaavan.
Kauempana asuvan kanssa soitellaan pari kertaa viikossa ja käy täällä parin kk:n välein. Emme asuu enää lasten lapsuudenkodissa. Toinen asuu 5 km päässä ja hänen työpaikkansa on sattumalta lähellä isäänsä, joten siellä joskus näkevät toisiaan. Hänen kanssaan ollan yhteyksissä pari kertaa viikossa muutoin myös. Kummallakaan ei ole puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Silkkipyjamoihin?
Olen 67v ja jotenkin alkanut ihan yleisesti itse inhota soittamista/puhumista puhelimessa eli ei soitella oikeastaan ollenkaan. Mesen kautta viestitellään lähes päivittäin tyttären ja pojan kanssa.Sitä kautta myös kuvia ym. Ei välttämättä mitään tärkeää asiaakaan vaan ihan arkista.Toinen lapsista asuu Italiassa ja muutamaan kertaan vuodessa skypen kautta ollaan yhteydessä lisäksi.
Jospa soittelet itse lapsillesi..
Molempien kanssa jutellaan useaan kertaan päivässä, Kauempana asuva soittaa noin kerran päivässä muuten viestitellään :) lähellä asuvan kanssa jutellaan ,ei päivittäin vaan tunneittain jopa! Nytkin on tuossa käymässä :D Rakastan heutä ja he minua <3
Olemme neljän aikuisen lapseni kanssa yhteydessä lähes päivittän whatsupissa perhekanavalla. Näemme viikon-parin välein. Soittelemme jos on kiirellistä asiaa.
1-2 kertaa kuussa tulee käymään 200km takaa.