Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kuulette pois muuttaneista lapsistanne?

Vierailija
27.07.2018 |

Itse muistan, että kerran viikkoon soitettiin kotiin, jos muistettiin, mutta nämä omat on jatkuvasti yhteydessä. Jatkuvasti tulee viestiä ja watsup puhelua ja snappia. Onko mulla vaan kiintyneet lapset vai onko tätä muillakin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa kuussa tulee käymään 200km takaa.

Vierailija
2/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun hän tarvitsee rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheridan

Vierailija
4/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheridan

?

Vierailija
5/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen soittelee joka toinen päivä, toinen kerran kuussa. Nähdään kolme neljä  kertaa vuodessa, kun asuvat 400 km päässä. Minulla on kyllä ikävä heitä useammin, mutta en häiritse, kun tiedän, että molemmilla pikkulapsiaika vie ajan ja mehut. 

Vierailija
6/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus päivittäin ja joskus kerran viikossa tai pari kertaa kuussa. Vaihtelee, onko jotain asioita tai puheenaiheita. Kolme poismuuttanutta.

Vierailija
7/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nuo molemmat asuu melko lähellä ja nähdään sekä kuullaan usein. 

Vierailija
8/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa kahdesta, kolmannen kanssa ei olla missään tekemisissä enää.

Vierailija
9/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin jotain höpistään pojan kanssa☺Meillä on läheiset välit. samoin itselläni on aina ollut tärkeää pitää yhteyttä perheeseen , sukuun ja ystäviin.

Vierailija
10/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Tuossa nuo molemmat asuu melko lähellä ja nähdään sekä kuullaan usein. 

Harvoin kadehdin ketään, mutta nyt olen kateellinen. Omani ja lapsenlapseni asuvat 300 ja 450 km päässä. Sylitellä haluasin, varsinkin vauvaa!

Vierailija
11/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sheridan

?

Sheridan Bucket, Hyacinthin ja Richardin näkymätön lapsi.

Vierailija
12/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa, silloin pidemmän ajan kerrallaan. Yhtä lasta näen n. kerran vuodessa. Asumme eri maissa.

Vierailija
13/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla, vaikka asutaan lähekkäin. Lapsen aloitteesta yhtä usein kuin minun.

Vierailija
14/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi vasta muutti ja soittelee/viestittelee kyllä paljon. Itse yritän olla jatkuvasti soittelematta, että annan omaa tilaa. Hirveesti ei tunnu sitä vaan kaipaavan.

Vierailija
15/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauempana asuvan kanssa soitellaan pari kertaa viikossa ja käy täällä parin kk:n välein. Emme asuu enää lasten lapsuudenkodissa. Toinen asuu 5 km päässä ja hänen työpaikkansa on sattumalta lähellä isäänsä, joten siellä joskus näkevät toisiaan. Hänen kanssaan ollan yhteyksissä pari kertaa viikossa muutoin myös. Kummallakaan ei ole puolisoa.

Vierailija
16/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silkkipyjamoihin?

Vierailija
17/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67v ja jotenkin alkanut ihan yleisesti itse inhota soittamista/puhumista puhelimessa eli ei soitella oikeastaan ollenkaan. Mesen kautta viestitellään lähes päivittäin tyttären ja pojan kanssa.Sitä kautta myös kuvia ym. Ei välttämättä mitään tärkeää asiaakaan vaan ihan arkista.Toinen lapsista asuu Italiassa ja muutamaan kertaan vuodessa skypen kautta ollaan yhteydessä lisäksi.

Vierailija
18/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa soittelet itse lapsillesi..

Vierailija
19/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien kanssa jutellaan useaan kertaan päivässä, Kauempana asuva soittaa noin kerran päivässä muuten viestitellään :) lähellä asuvan kanssa jutellaan ,ei päivittäin vaan tunneittain jopa! Nytkin on tuossa käymässä :D Rakastan heutä ja he minua <3

Vierailija
20/20 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme neljän aikuisen lapseni kanssa yhteydessä lähes päivittän whatsupissa perhekanavalla. Näemme viikon-parin välein. Soittelemme jos on kiirellistä asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi