Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kohottaa itsetuntoa miesten suhteen?

Vierailija
27.07.2018 |

Olen aina ollut ujo, ja minun on vaikea lähestyä miehiä tai edes katsoa heitä. Aiemmin minuun eivät miehet kiinnittäneet huomiota, koska olin ylipainoinen. Nyt olen laihtunut, ja sitä myötä on tullut lähestymisiä ja pitkiä katseita miehiltä. Ongelma on se, että menen niistä ihan lukkoon! En uskalla katsoa silmiin hymyilystä puhumattakaan, vaan yleensä pakenen paikalta. Miten päästä tästä ujoudesta eroon, tämän takia jään loppuelämäkseni yksin :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua, jos katsot jotain miestä silmiin ja hymyilet hänelle?

Vierailija
2/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua, jos katsot jotain miestä silmiin ja hymyilet hänelle?

Ainakin se olisi pelottavaa, että ko. mies tulisi juttelemaan, ja nolaisin itseni laukomalla hermostuksissani jotain typerää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö, sie murehit liikoja. Ihmisiä vaan ollaan.

Vierailija
4/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se olisi pelottavaa, että ko. mies tulisi juttelemaan, ja nolaisin itseni laukomalla hermostuksissani jotain typerää...

No edelleen, mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua, jos vaikka laukoisitkin jotain typerää? Plus lisäksi a) todennäköisesti se mies pelkää samaa ja b) todennäköisesti hermostuminen vain lisää sun viehättävyyttä - miehet noin yleensä ottaen tykkää viattomista

Vierailija
5/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kohteen kulttuurista. Jossain päin maailmaahan tuo tulkitaan vaikka millaiseksi kutsuksi...

Vierailija
6/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kohteen kulttuurista. Jossain päin maailmaahan tuo tulkitaan vaikka millaiseksi kutsuksi...

No nyt ollaan Suomessa ja puhutaan suomalaisista.

Vierailija
7/7 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ollaan Suomessa ja puhutaan suomalaisista.

No siis nykyäänhän maailma on tullut suomeen ja niin eespäin.