Pidän hajustettuja pesuaineita käyttäviä ihmisiä yksinkertaisina
En ole yhteenkään hyvältä tuoksuvaan pyykinpesuaineeseen törmännyt. Ainakaan näissä perus markettituotteissa.
Hyi!
Kommentit (15)
Sama homma. Tai siis sellaista pesuainetta, joka haisee siis tuntuvasti.
Sellaiset jotka itse hienovaraisesti haistaa vaatteessa on ok.
Aika yksinkertaista pitää hajustettuja pesuaineita käyttäviä ihmisiä yksinkertaisina.
Pesen sillä, mikä on tarjouksessa. T. FM
No paskanhajuhan se olis tietysti kotoisampaa, vai mitä??
Kyllä meillä on asiat hyvin kun tällainenkin on jollekin ongelma. :D
Mulle on ihan sama minä sä heitä pidät. Ei vaikuta mitenkään mun elämään.
Siinähän pidät. Yllätyt miten vähän ihmisiä kiinnostaa mielipiteesi heistä ja heidän elintavoistaan.
Anteeksi, mutta mitenköhän hajusteiden käyttö joko pesuaineissa tai muuten liittyy yksinkertaisuuteen..??? Itsekkin siis inhoan niitä pyykinpesuaineiden tuoksuja, jonka lisäksi olen hajusteyliherkkä ja tosi allerginen, mutta en silti ymmärrä miten yksinkertaisuus ja hajusteet edes liittyy toisiinsa..?? :P
Eiköhän se ole vain "makuasia" mistä hajusta tai tuoksusta kukakin tykkää. :)
Pidän yksinkertaisina ihmisiä, joiden mielestä heidän mielipiteensä on ainoa oikea totuus.
Hah juuri tänään ajattelin melkein samaa! Silläerolla et köyhät tuntuu käyttävän ihan hirveen hajuisia pesuaineita! Mikähän siinäkin on? En nyt itsekään mikään massimies ole mut silti
On se kyllä hienoa, että älykkyys selviää siitä, käyttääkö hajustettua vai hajustamatonta pesuainetta. Mihin Mensan testejä edes tarvitaan?
Ap:lla menee kaikki rahat viinaan ja on nyt kateellinen kun muilla on varaa ostaa tuoksuvaa pyykinpesuainetta. Ap haisee paskalta. Siksi se on sinkku.
Tuoksuton pesuaine ja hyvin mieto tuoksu huuhteluaineessa. Kiinnostaisi kokeilla pyykkietikkaa, niissäkin on kai sekä tuoksuttomia että tuoksullisia vaihtoehtoja. En tiedä, sopiiko allergisille tai tuoksuherkille.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla menee kaikki rahat viinaan ja on nyt kateellinen kun muilla on varaa ostaa tuoksuvaa pyykinpesuainetta. Ap haisee paskalta. Siksi se on sinkku.
Joo, rahastahan se varmasti on kiinni kun hajustettuja pyykinpesuaineita saa halvemmalla kuin hajustamattomia :D eikä normaali ihminen haise paskalta jos pyykeissä ei ole hajustetta, kuulostaa aika ällöltä jos sinun pitää peittää paskan hajusi hajusteilla.
Itse rakastan pyykinpesuaineen tuoksua. Mikään ole hirveämpää kuin hajuvedellä läträys niin että sen maistaa suussakin.