Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnosta seksi

Vierailija
27.07.2018 |

Ollaan oltu yhdessä kolme vuotta. Aluksi seksiä oli joka päivä (yleensä kaksi kertaa vuorokaudessa). Nykyään seksiä on ehkä kerran viikossa tai harvemmin. Miehellä tuntuu olevan aina joku tekosyy, että ei tarvitsisi naida. Olen yrittänyt kaikella tavalla innostaa häntä, mutta ei saa suikkarillakaan seksiä harrastamaan. Korkeintaan hän ottaa vastaan suikkarin ja laukeamisen jälkeen menee vaan nukkuun tms. Runkata hän kyllä jaksaa tai sitten kesken unien yöllä hän haluaisi panna. Häntä ei kiinnosta hoidella mulle orkkua, vaan seksi tarkoittaa kolmen minuutin panoa ja miehen laukeamiseen loppuu aina koko touhu. Olen ottanut poskeen useasti ja vaikka missä, mutta hän ei koskaan halua hoidella mua. Luulin aluksi, että hän on vaan kokematon sängyssä. Nyt usean vuoden jälkeen ei kuitenkaan toiveista, vihjailuista, pyynnöistä ole ollut mitään apua. Hän ei tee edes mitään raskasta työtä. En tiedä jaksaako sitä laiskaa paskaa katsella enää. Muita muijia ei ole ollut ainakaan siinä sohvalla, missä mies kaiken vapaa-aikansa viettää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä