Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö laki nakuilun omalla tontilla?

Vierailija
27.07.2018 |

Jos naapurissa lapsia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla tontillaan voi puuhastella normaaleita asioita ihan missä asussa tai asutta tahansa. Julkinen häiriöin aiheuttaminen ja sen tahallisuus pitää syyttäjän todistaa. Te. Pitää todistaa, että naapurin k+++ on ollut tarkoituksella pyörittelemässä utareitaan teidän rajan vieressä teihin tuijottaen, ettekä te ole häirinneet sen toisen kotirauhaaa kyttäämällä sen tontille.

Minulla on valokuva todisteena jos naapuri kieltää nakuilunsa. Täällä on lapsiperheitä ja vaikea hyväksyä näin huonoja tapoja.

Poliisi kai voi kirjoittaa hänelle rikesakon ilman oikeudenkäyntejä.

ap.

Vierailija
22/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla tontillaan voi puuhastella normaaleita asioita ihan missä asussa tai asutta tahansa. Julkinen häiriöin aiheuttaminen ja sen tahallisuus pitää syyttäjän todistaa. Te. Pitää todistaa, että naapurin k+++ on ollut tarkoituksella pyörittelemässä utareitaan teidän rajan vieressä teihin tuijottaen, ettekä te ole häirinneet sen toisen kotirauhaaa kyttäämällä sen tontille.

Minulla on valokuva todisteena jos naapuri kieltää nakuilunsa. Täällä on lapsiperheitä ja vaikea hyväksyä näin huonoja tapoja.

ap.

Julkisesta sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta saa sakkoja tai maksimissaan 6kk vankeutta.

Salakatselusta saa sakkoja tai maksimissaan vuoden vankeutta.

Olet itse syyllistynyt vakavampaan rikokseen.

Mutta silleen näppärää että poliisihan voi kirjoittaa molemmille sakot samaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen ei kuulu rikesakon piiriin, kuten ei salakatselukaan eli molemmat menisi oikeuslaitoksen käsittelyyn.

Vierailija
24/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Pelkkä omalla pihalla alasti oleminen ei ole sukupuolisiveellisyyden julkista loukkaamista.

Sinä olet ainut joka on syyllistynyt rikokseen.

Vierailija
25/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ei kilpaile siitä että kuka käyttäytyy parhaiten? Aina tämmöisiä riman alituksia.

Vielä riittää punaherukoita puskissa poimittavaksi.

ap.

Vierailija
26/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oon pannu merkille niin mun naapurin rouva avaa aina sälekaihtimet kun tuun suihkusta, onko se laitonta?

Vierailija
27/28 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ketjussa ihan eri lailla säpinää, jos mies olisi munasillaan herukoita pomimassa. 

ap.

Vierailija
28/28 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisi puskalla vaatteet päällä. Lieneekö lukee tätä palstaa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme