Kieltääkö laki nakuilun omalla tontilla?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla tontillaan voi puuhastella normaaleita asioita ihan missä asussa tai asutta tahansa. Julkinen häiriöin aiheuttaminen ja sen tahallisuus pitää syyttäjän todistaa. Te. Pitää todistaa, että naapurin k+++ on ollut tarkoituksella pyörittelemässä utareitaan teidän rajan vieressä teihin tuijottaen, ettekä te ole häirinneet sen toisen kotirauhaaa kyttäämällä sen tontille.
Minulla on valokuva todisteena jos naapuri kieltää nakuilunsa. Täällä on lapsiperheitä ja vaikea hyväksyä näin huonoja tapoja.
Poliisi kai voi kirjoittaa hänelle rikesakon ilman oikeudenkäyntejä.
ap.
Julkisesta sukupuolisiveellisyyden loukkaamisesta saa sakkoja tai maksimissaan 6kk vankeutta.
Salakatselusta saa sakkoja tai maksimissaan vuoden vankeutta.
Olet itse syyllistynyt vakavampaan rikokseen.
Mutta silleen näppärää että poliisihan voi kirjoittaa molemmille sakot samaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla tontillaan voi puuhastella normaaleita asioita ihan missä asussa tai asutta tahansa. Julkinen häiriöin aiheuttaminen ja sen tahallisuus pitää syyttäjän todistaa. Te. Pitää todistaa, että naapurin k+++ on ollut tarkoituksella pyörittelemässä utareitaan teidän rajan vieressä teihin tuijottaen, ettekä te ole häirinneet sen toisen kotirauhaaa kyttäämällä sen tontille.
Minulla on valokuva todisteena jos naapuri kieltää nakuilunsa. Täällä on lapsiperheitä ja vaikea hyväksyä näin huonoja tapoja.
ap.
Sukupuolisiveellisyyden julkinen loukkaaminen ei kuulu rikesakon piiriin, kuten ei salakatselukaan eli molemmat menisi oikeuslaitoksen käsittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Pelkkä omalla pihalla alasti oleminen ei ole sukupuolisiveellisyyden julkista loukkaamista.
Sinä olet ainut joka on syyllistynyt rikokseen.
Miksi ihmiset ei kilpaile siitä että kuka käyttäytyy parhaiten? Aina tämmöisiä riman alituksia.
Vielä riittää punaherukoita puskissa poimittavaksi.
ap.
Mitä oon pannu merkille niin mun naapurin rouva avaa aina sälekaihtimet kun tuun suihkusta, onko se laitonta?
Olisi ketjussa ihan eri lailla säpinää, jos mies olisi munasillaan herukoita pomimassa.
ap.
Käväisi puskalla vaatteet päällä. Lieneekö lukee tätä palstaa.
ap.
ap.