Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jaksaisi lähteä sukuloimaan

Vierailija
27.07.2018 |

Pitäisi lähtä vkl anoppilaan perheen kanssa. Vaan yksi yö.mutta ei jaksaisi. Appi ja anoppi on vaikeit ihmisiä.hösäävät ja neuvovat. Pitää olla kuumassa ja nukunkin varmaan huonosti. Olihan se ollut kiva levätä viikonloppu.väsynyt töistä. Nyt viikonloppu menee vaan väsymyksessä ja ensi viikko myös.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Minunkin pitäisi lähteä yhdelle mökille, jossa ei ole mitään mukavuuksia ja ihan kauheasti ampiaisia ja paarmoja. Matkakin pitkä. Velvollisuuskäynti, en haluaisi.

Vierailija
2/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellä. Ehkä keksin jonkun syyn etten joudu lähtemään. Puolio jo suunnitteli että lähdetään perjantaina. Kun pääsen töistä klo 17.siirsi sentään lauantaille. Tsi sitten vaan sanon ettäunivelkaa on liikaa.kiukutelkoon alkuviikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellä. Ehkä keksin jonkun syyn etten joudu lähtemään. Puolio jo suunnitteli että lähdetään perjantaina. Kun pääsen töistä klo 17.siirsi sentään lauantaille. Tsi sitten vaan sanon ettäunivelkaa on liikaa.kiukutelkoon alkuviikon.

Vierailija
4/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö

Vierailija
5/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että nyt en vaan jaksa, on liian kuuma. 

Vierailija
6/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voip ollakkin että jään kotio

Vierailija
7/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vain pahoitella, ettei useita viikkoja kestäneen helleaallon uuvuttamana pysty? Ja toteaisi samalla, että palataan asiaan syksyllä, kun ilmat ovat viilentyneet.

Ihan yhtä kuumaa siellä anoppilassakin on, ja ehkäpä sielläkin toivotaan, että tapaamista voitaisiin siirtää.

Vierailija
8/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menette yöksi?

Menkää käymään päiväseltään tai jos tämä ei ole mahdollista, yöpykää jossain muualla.

Vierailija
9/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan käy kenenkään luona yötä, en tykkää.

Vierailija
10/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat kauempana.haluavat aina että me tulemme käymään siellä. Haluavat temmeltää lapsenlapsensa kanssa kunnolla. Mun puolesta voitaisiin jättää menemättä.mutta kun puolio haluaa mennä ja on hänellä vapaa viikonloppu.muuten on töissä ja minä tällöin olen lapsemme kanssa.en vain tykkää käyxä heillä.istumme kaikki joko pihalla tai sohvalla.minulle eivät puhu.ja puolisokin hölöttää vain vanhempiensa kanssa.

Vierailija
11/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies,pyydä vaimoltasi jokin seksuaalinen palvelus vastalahjaksi siitä että lähdette reissuun vaikket jaksaisi.sun ole ilmaisksi pakko tehdä mitään mitä et halua. Kai ne keskenään pärjää siellä.

Vierailija
12/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuvat kauempana.haluavat aina että me tulemme käymään siellä. Haluavat temmeltää lapsenlapsensa kanssa kunnolla. Mun puolesta voitaisiin jättää menemättä.mutta kun puolio haluaa mennä ja on hänellä vapaa viikonloppu.muuten on töissä ja minä tällöin olen lapsemme kanssa.en vain tykkää käyxä heillä.istumme kaikki joko pihalla tai sohvalla.minulle eivät puhu.ja puolisokin hölöttää vain vanhempiensa kanssa.

Ei muuta kun puoliso lasten kanssa matkaan ja jäät itse kotiin. Win-Win tilanne :). Jos joku osapuoli tuosta loukkaantuu niin ihan vapaasti.

Vierailija
13/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies,pyydä vaimoltasi jokin seksuaalinen palvelus vastalahjaksi siitä että lähdette reissuun vaikket jaksaisi.sun ole ilmaisksi pakko tehdä mitään mitä et halua. Kai ne keskenään pärjää siellä.

Esim anaali seksiä voit vaatia. Se kestää about 10min. Kun taas vierailu appilassa 24h. Mutta voi olla yhtä tuskallista:).

Vierailija
14/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä lähtisin. Nimittäin parisuhde on vastavuoroisuutta. Varmaan aloittaja itsekin haluaa joskus tehdä puolison kanssa asioita jotka ei ole puolison omalla ykkösprioriteettilistalla. Suhde pysyy hyvänä kun molemmat joustaa silloin tällöin, vastavuoroisesti ja suunnilleen yhtä paljon.

Vierailija
15/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole pakko miellyttää.

Vierailija
16/16 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei puoliso voi lähteä lasten kanssa?

Jos toinen puolisko ei saa mitään huomiota reissulla muutenkaan niin miksi pitää "pakottaa" mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi