Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on parasta mitä olette elämältä saaneet.

Vierailija
27.07.2018 |

Minulle lapseni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös lapset 3kpl ja hyvä mies.

Vierailija
2/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä yhtään johdatteleva kysymys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on noi tiuhti ja viuhti. Parasta ja kamalinta.

Vierailija
4/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt on itsestään selvä asia ja myös tuo papparainen. Mutta yleensäkin onnellinen elämä on ilon aihe ja myös hyvä terveys.

Vierailija
5/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja työpaikkani. Työpaikka siksi että se on mahdollistanut perheeni auttamisen.

Vierailija
6/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä saatu huomio. Jokainen päivä joka menee ilman huomiota miehiltä, ei ole mulle elämisen arvoinen. Elän miesten huomiosta. Parasta oli myös menettää neitsyyteni unelmieni miehelle. Vaikkei tuo mies minusta muuta halunnutkaan kuin päästä korkkaamaan mut, se oli elämäni ihanin tapahtuma. Saada niin upealta mieheltä edes hetki.

Vierailija
7/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyteni, rakastava isä, se että on jotain säästössä nyt kun en jaksa tehdä työtä.

Vierailija
8/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisu/vahva tahto/omapäisyys, miksikä sitä nyt sitten sanoisi. Ilman sitä en olisi mitenkään selvinnyt hengissä tai saavuttanut nykyistä elämääni.

Vierailija
9/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä saatu huomio. Jokainen päivä joka menee ilman huomiota miehiltä, ei ole mulle elämisen arvoinen. Elän miesten huomiosta. Parasta oli myös menettää neitsyyteni unelmieni miehelle. Vaikkei tuo mies minusta muuta halunnutkaan kuin päästä korkkaamaan mut, se oli elämäni ihanin tapahtuma. Saada niin upealta mieheltä edes hetki.

Nimesi lienee Rose?

Vierailija
10/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo: sisarukseni. Ilman heitä minulla ei olisi perhettä ollenkaan.

Vierailija
11/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna :D 

Vierailija
12/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauras sukutausta ja sieltä paljon omaisuutta. Miten lapset voi olla kellekään yhtään mitään sen rinnalla?

Vierailija
13/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kaksi, mutta niin pieniä vielä, että vuorotellen olen heistä hyvin onnellinen ja vuorotellen olisin valmis myymään vitosella vaikka sirkukseen. Jaetulle ykköstilalle siis. Uskoisin silti olevani täysin onnellinen ilman lapsiakin. Itseasiassa olen seuraavassa elämässäni päättänyt olla lapseton työssäkäyvä yksinasuva aikuinen jos saa valita. Saan käyttää kaikki rahani ihan vaan itseeni, tehdä kotona mitä haluttaa, koti pysyy siistinä ja elän omilla ehdoillani.

35v kun on  mittarissa niin pakko sanoa jaetulle ykkössijalle, että periksiantamaton luonne ja helvetin hyvät geenit. Naama rypytön, tukka kiva kasvaa hyvin, hoikka hyvänmallinen lihaksikaskin kroppa, ei raskausarpia, toosa joka kahden lapsen jälkeen toimii sänkyhommissakin herkemmin kuin koskaan ja loppumaton paineensietokyky josta on ollut hyötyä elämässä joka päivä.  Ja huumorintaju.

Vierailija
14/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni. On mahtavaa herätä joka aamu siihen, kun pieni ihminen kömpii viereen ja kertoo, että "minä rakastan sinua tosi paljon, äiti". Päivä ei paremmin voisi alkaa.

Lisäksi voisin mainita älyni, jonka ansiosta olen pärjännyt elämässä hyvin ja luovuuteni, jonka myötä jokainen päivä on pieni seikkailu. Olen oikein tyytyväinen siitä, että saan olla juuri minä, ja koetan jakaa iloa myös eteenpäin. :)

Vierailija
15/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras päivä oli se, kun tulin uskoon ja sain Jeesuksen rauhan, rakkauden ja huolenpidon osakseni. Pääsy ikuiseen paratiisiin on ihana odotus ja totuus.

Myös muiden ihmisten rakastaminen Jumalan rakkaudella on tärkeää.

Muut asiat elämässä ovat vasta toisarvoisia.

Vierailija
16/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä stoalainen luonteenlaatu. Kaikkea paskaa on tullut niskaan monesta eri suunnasta, mutta minä ajattelen, että mitäsevväliä. Harvoin menee mikään tunteisiin. Saa ihmisiä kuolla nenän edessä ja toisaalta lapset oppia ihmeellisiä taitoja, eikä tunnu yhtään missään.

Vierailija
17/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana yksi yliopistossa opiskeleva tyttö otti TODELLA hyvin poskeen.

Vierailija
18/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Vierailija
19/21 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittiiks ees sanoo?

Vierailija
20/21 |