Minkälaiset tapailusuhteet tai suhteen tyngät ovat jääneet vaivaamaan?
Kerrotaan suhteista, joista ei tullut mitään, mutta jotka ovat jääneet jollain lailla vaivaamaan. Miksi suhde/tapailu päättyi? Miksi se putkahtelee edelleen mieleen?
Kommentit (7)
Jätin kerran tapailun siihen, kun näin, kuinka sotkuisessa asunnossa mies asui. Silloin tällöin mietin, että olisiko sittenkin pitänyt yrittää koulia hänestä parisuhdekelpoinen mies.
No semmonen kun opiskeluaikana yksi poika oli selvästi kiinnostunut musta. Hän vaikutti tosi kivalta, en muista mitä opiskeli enkä nimeäkään. Mut jotenkin en osannut suhtautua, vaan olin torjuva.
Se on ottanut myöhemmin päähän.
Mua jäi yksi juttu harmittamaan, mies oli mielestäni niin kuuma. Nyt mies otti taas yhteyttä ja tavattiin ja hän ei ollutkaan enää seksikäs eikä edes hyvännäköinen. Oli laihtunut ja tylsä. Hassua...
Vierailija kirjoitti:
No semmonen kun opiskeluaikana yksi poika oli selvästi kiinnostunut musta. Hän vaikutti tosi kivalta, en muista mitä opiskeli enkä nimeäkään. Mut jotenkin en osannut suhtautua, vaan olin torjuva.
Se on ottanut myöhemmin päähän.
Mulla on ollut joskus vähän samanlainen. Välillä on myös vähän vaikeuksia katsoa kiinnostavaa miestä silmiin.
Mulla on ollut muutamia, jotka on jääneet vaivaamaan. Varmaan siksi, että itse on ollut tosi kiinnostunut.
Noo noin kymmenen vuotta sitten tapailin miestä/poikaa, joka oli vasta eronnut tyttöystävästään. Olin superihastunut ja meillä oli kivaa yhdessä. Sitten mies ilmoitti, että haluaakin vielä yrittää palata entisen tyttöystävänsä kanssa yhteen. Tulin todella surulliseksi.
Näin miehen vähän aikaa sitten sattumalta kaupassa ja jotenkin kummasti se sama surullinen tunne tuli pintaan, vaikka olen onnellisessa parisuhteessa. En ehkä sitten ikinä päässytkään hänestä täysin yli?