Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä pitää olla ollakseen "pitkä mies" ?

Pitkän miehenraja
26.07.2018 |

Kuinka pitkä on pitkä mies?

Kuinka pitkä pitää olla ollakseen "pitkä mies" ?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 193 cm. Nyt kun on tottunut pitkään mieheen, miespuoliset työkaverit tuntuvat puutarhatontuilta.

Vierailija
22/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

185 cm pitkä mies on keskimittaista hieman pidempi, mutta ei ehkä mielestäni varsinaisesti pitkä. Vastasin sillä perusteella 188-vaihtoehdon. Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama minkä pituinen mies on. Oli pitkä, pätkä tai jotain siltä väliltä, ei väliä.

Mielikuvilla tässä leikitään. Tarkoitus ei ole mitään paremmuusjärjestystä löytää vaan ylipäätään kiinnostaa ihmisten mielipiteet tästä asiasta.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 193 cm. Nyt kun on tottunut pitkään mieheen, miespuoliset työkaverit tuntuvat puutarhatontuilta.

Sama juttu kävi minulla. Mieheni on 196cm ja nyt jokanen alle 190cm mies tuntuu ihan kääpiöltä! 😄

Vierailija
24/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

188 johtaa yllättäen

Vierailija
25/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijä Tommi korpela 192cm. Joo, näyttää pitkältä

https://www.google.com/search?q=tommi+korpela&client=firefox-b&tbm=isch…

Vierailija
26/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

185 cm pitkä mies on keskimittaista hieman pidempi, mutta ei ehkä mielestäni varsinaisesti pitkä. Vastasin sillä perusteella 188-vaihtoehdon. Henkilökohtaisesti mulle on ihan sama minkä pituinen mies on. Oli pitkä, pätkä tai jotain siltä väliltä, ei väliä.

Mielikuvilla tässä leikitään. Tarkoitus ei ole mitään paremmuusjärjestystä löytää vaan ylipäätään kiinnostaa ihmisten mielipiteet tästä asiasta.

AP

Näin oletinkin. Kerroin tuon että minulle miehen pituudella ei ole väliä lähinnä siksi, että en saisi syytöksiä siitä, että kelpuutan vain yli 188 cm pitkiä miehiä. Joillakin kun on sellainen käsitys, että kaikki naiset haluavat pitkän miehen, joten jos nainen pitää 188 senttisiä miehiä vasta pitkinä, se merkitsee sitä ettei hän huoli tuota lyhyempiä miehiä seurustelu-/seksikumppaneiksi. Kun on parikymmentä kertaa joutunut tällaisista asioista rautalangasta tällä palstalla vääntämään, pyrkii välttämään sitä kertomalla suoraan, ettei pituudella ole väliä.

Vierailija
27/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimittaista hieman pidempi? On kyllä vähän enemmän kuin hieman.  Vuonna 2015 suomalaisten miesten keskipituus oli 178cm. 185cm on huomattavasti keskiarvoa pidempi.

Vierailija
28/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uus miesystävä on 192 ja itse oon 170. On tyttömäinen fiilis ja kiva laittaa kunnon korkkarit hamosen kaa.

Vierailija
29/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

192 cm tai yli on pisimmän 2% joukossa. Naisilla sama raja menee n. 178 sentissä.

Henk.koht. minusta mies on pitkä jos on vähintään 188 cm. Nainen on minusta 175-senttisenä.

Vierailija
30/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollannissa miesten keskipituus on 188 cm. Hauska evolutionäärinen yksityiskohta. Maa kun on meren pinnan alapuolella, joten vain pitkät selviytyivät hukkumatta.

Vierailija
31/32 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 192cm ja minä olen 160cm. :)

Vierailija
32/32 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi