Olen tässä koman aikana katsonut näitä hääpuku ohjelmia
Siis näitä englantilaisia vai mitänovatkin.No anyway niin miksi noi morsmaikut raahaa sinne perheen ja ystävät mukanansa jotka sitten lyttää kaikki puvut vaikka morsian itse siitä pitäisi? Varsinkin äidit ovat ihan karmeita,haukkuvat et näyttää rumalta ja lihavalta jne. Miksi ei hoi ottaa mukaansa paria ihmistä esim paras ystävä/sisko joka yleensä on myös kaaso.Nämä raahaa koko suvun sinne.
Kommentit (5)
Itse ihmetellyt kuin jokaikinen kolttu toisensa kopioita. Samanlainen olkaimeton yläosa, helma joko kapea merenneito- tai kermakakkumallia. Hirveitä kitchi-mekkoja. Siihen yläosaan sitten ahtauttuu morsmaikku, jolla riittää tissejä myös selkäpuolelle, tai sellainen, joka eivät täytä niitä sitä koppura haarniskaa - tyhjä kuori sitten edessä.
No, eihän noihin ohjelmiin menen kuin paikalliset pissikset, tyylimorsiammet eivät suostu näihin farsseihin.
Luin otsikon ensin: Olen tässä kooman aikana katsonut... Koomassa tosin pitää olla, että pystyy näitä hörhö ohjelmia katselemaan
Aika usein vanhemmat tuntuvat maksavan sen hääpuvun, joten siksi se äiskä on siellä mukana. Yllättävän paljon hääpuvuissa alkaa näkyä hihojakin ja olkapäät on peitossa, joten jospa tuo olkaimeton muoti alkaa väistyä.
Vierailija kirjoitti:
Luin otsikon ensin: Olen tässä kooman aikana katsonut... Koomassa tosin pitää olla, että pystyy näitä hörhö ohjelmia katselemaan
Hellekooma tässä jo onkin😓
Se on viihdeohjelma, siksi. Idea on, että on äitiä, siskoa ja kummin kaimaa.