Hallitus teki Sipilän johdolla minkä lupasi
Hienoa ja tästä on hyvä ensi vuonna jatkaa äänestämällä samat puolueet jatkamaan hyvää työtään maan asioiden kuntoon saattamiseksi.
Demarit, vihreät ja vasemmistoliitto eivät saisi totuttuun tapaansa aikaan muuta, kuin virinneen talouskasvun uudelleen hiipumisen. Tämä on niin usein ennenkin jo koettu totuus.
Kommentit (9)
Ap juonut koko kesän ja vetää nyt johtopäätöksiä.
No onhan tuosta jo uutisissakin ollut. Hallituksen talouslupaukset on todella täyttymässä ja Sipilä teki minkä lupasikin.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuosta jo uutisissakin ollut. Hallituksen talouslupaukset on todella täyttymässä ja Sipilä teki minkä lupasikin.
Nyt kun paljastit kuinka herkkäuskoinen olet, niin minulla olisi myydä sinulle oikein hyvä hevonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun paljastit kuinka herkkäuskoinen olet, niin minulla olisi myydä sinulle oikein hyvä hevonen.
Ei kiitos, mutta kilauta Soinin Timpalle. Hän saattaisi raviharrastajana jopa innostua tuosta;)
Ja niin Sipilä suuri jälleen valehteli kansansa tyytyväisiksi.
Keskustan ja kokoomuksen johdolla maan asiat saatiin jälleen kerran kuntoon. Nyt on taas demareitten vuoro, jos valtaan pääsevät seuraavassa hallituksessa ne jälleen pahemman kerran sössiä. Näinhän se on mennyt ennenkin. Demarit ja etenkin vihervassarit ei vain hallitse talouden pitoa.
Ei se mun mielestä luvannut kurjistaa köyhimpiä, kurittaa työttömiä, rikastuttaa rikkaimpia, muutamia mainitakseni.
Sopii kyllä, sillä demarit ja vl. ei hallitse taloutta ja vihreät vielä sitäkin vähemmän.