Onko sinullakin syöpäpommi vyötäröllä?
"Moni suomalainen kantaa vyötäröllään tappavaa syöpäpommia"
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201807252201094458_we.shtml
Kommentit (17)
Vyötärö alle 100cm (mies) ja BMI 28. Oonko nyt sairastumassa syöpään?
On. Eikä pienene millään. Vastoin yleistä käsitystä en mässää karkkia tai siideriä, vaan syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa.
Aikamoinen nimitys, onko meidät ylipainoiset nyt rinnastettu terroristeihin?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen nimitys, onko meidät ylipainoiset nyt rinnastettu terroristeihin?
Kyllä te olette,te voitte pullahtaa hetkenä minä hyvänsä
Ja uutisen alla kohujuristin exä Danita lässyttää lihavuuden ihannoinnista.
Vierailija kirjoitti:
On. Eikä pienene millään. Vastoin yleistä käsitystä en mässää karkkia tai siideriä, vaan syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa.
Jos sulla on ylimääräistä, niin turha väittää, että syömäsi ruoka on terveellistä.
Kaikki rasva kehossa menee minulla juuri tuohon vyötärön ympärille, raajat on tikut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on ylimääräistä, niin turha väittää, että syömäsi ruoka on terveellistä.
Ei kyllä se on vartalotyyppikysymys.
t.ortorektikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässä tullaan sitten varmaan siihen terveellisyyden käsitteeseen. Syön luonnostani melko vhh ka nyt olen ihan tietoisesti vähentänyt lopuistakin hiilareista ja lisännyt rasvaa. Tämä ruokavalio pysäytti lihomiseni muttei ole auttanut laihtumaan yhtään. Mitään herkkuja, karkkeja, makeita juomia tms. en koskaan käytä, ei edes tee mieli ollenkaan.
Lääkärillä näyttäisi olevan vain yksi jalka toisessa kuvassa. Huojennuin, kun ensimmäisessa on kaksi.
Järkeviä neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tässä tullaan sitten varmaan siihen terveellisyyden käsitteeseen. Syön luonnostani melko vhh ka nyt olen ihan tietoisesti vähentänyt lopuistakin hiilareista ja lisännyt rasvaa. Tämä ruokavalio pysäytti lihomiseni muttei ole auttanut laihtumaan yhtään. Mitään herkkuja, karkkeja, makeita juomia tms. en koskaan käytä, ei edes tee mieli ollenkaan.
Et kertonut kuinka kauan olet ollut vhh:lla. Se ei ole mikään pikalaihdutuskuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kertonut kuinka kauan olet ollut vhh:lla. Se ei ole mikään pikalaihdutuskuuri.
Tammikuusta asti.
Toki on.