Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut uuden mieheni 26v poikaan

Vierailija
26.07.2018 |

Ihan korviani myöten! Todellinen komistus, kuten isänsäkin mutta nuorempi versio pyykkilaudalla. Namskis! En tosin uskalla tuoda tätä esille kenellekkään, mutta pakko purkaa edes tänne ennen kun sekoan.

N51

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, joo, mites se tärkein eli luonne?

Vierailija
2/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-0/5

Miinus nolla? Tuota näkee ainoastaan pakkasella.

Vierailija
4/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne miljoona muuta tärkeää asiaa, joita otetaan huomioon, kun mieheen rakastutaan? Ja tosiaan, olet 25 vuotta vanhempi, joten pidä todellakin vain omana tietonasi. Kukaan ei halua tietää.

Vierailija
5/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites tuota, onko vastavuoroista? (hehe..)

Vierailija
6/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites tuota, onko vastavuoroista? (hehe..)

En minä tätä yhtään järjellä ajattelekaan. Riitelevät aika paljon isänsä kanssa ja sitten isä lähtee baariin katsomaan peliä "kavereidensa" kanssa.

Poika asuu edelleen isällään ja joskus juttelee tuntemuksiaan minulle surullisena, kun paralla ei ole hirveästi kavereita kun vanhemmat erosivat hänen ollessaan vauva ja siitä jäänyt hänelle kovia pelkotiloja. Lähinnä pelailee jotain "call of strike" pyssypelejä. Tämä poju herättää minussa jotain äidinhoivaa jota en voisi millään vastutaa. Joskus tosin tuntuu että ilmassa saattaisi olla jotain kun hän tulee punttisalilta takaisin ja käy suihkussa (nam!), mutta se saattaa olla taas minun päässäni vain!

Vierailija
7/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

call of strike/5

Vierailija
8/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen provo

Vierailija
9/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö sinulta nyt tosiaan himo, äidinvaisto ja rakastuminen sekaisin? Kaikenlaista ajatuksia ja tunteita voi tietty risteillä, mutta nyt sitten muistat olla aikuinen etkä turmele miehesi poikaa riettaudellasi, eikös juu!

Vierailija
10/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä ja ehdota seksiä. Miksi kieltäytyä nautinnosta ja kiduttaa itseään? Poikakin nauttisi varmasti. 26v on kaikki kepposet oppinut kolli jo, varmasti jyystää av-mammoja harva se viikonloppu ja odottaa kassit syyhyten sitä vkonloppua kun teet aloitteen.

Varmasti saat parempaa seksiä kuin vanhalta mieheltä jolla saa meisseliä runkata puoli tuntia pystyyn ennen kuin penetraatio onnistuu.

Vierailija
11/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitse itsesi hyvä nainen!

Vierailija
12/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä ja ehdota seksiä. Miksi kieltäytyä nautinnosta ja kiduttaa itseään? Poikakin nauttisi varmasti. 26v on kaikki kepposet oppinut kolli jo, varmasti jyystää av-mammoja harva se viikonloppu ja odottaa kassit syyhyten sitä vkonloppua kun teet aloitteen.

Varmasti saat parempaa seksiä kuin vanhalta mieheltä jolla saa meisseliä runkata puoli tuntia pystyyn ennen kuin penetraatio onnistuu.

Se tässä vähän syyhyttääkin kun tuo minun mies on aika tuhkamuna, vaikkakin komea mies onkin, ja sen lisäksi juoksentelee baarissa millon mikäkin päivä eikä kuuntelee yhtään mitään vaikka kuinka sanoo että voitas tehdä joskus jotain kivaa yhdessä. Matsit on tärkeämpiä ollu jo heti suhteen alussa. Poika taas vaikuttaa mukavalle nuorelle miehelle, vaikka nyt riiteleekin isänsä kanssa ja sillon menee hermot hänelläkin.

Vierailija
13/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stifler’s mum!

Vierailija
14/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stifler’s mum!

Puuma😁

Vierailija
15/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisi mies ja puhuisi naisystävän tyttärestä hänet olisi haukuttu täällä ihan pystyyn :D

Vierailija
16/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä en hycäksy IKINÄ. Jos vapaana hänen kanssaan tahdot jotain säätää niin siitä vaan. Itse olen nuoren näköinen nainen ja sellaiset 10v nuoremmat ja sitäkin hiukan nuoremmat iskevät ihan tosissaan. Ihan ovat vakavan suhteen perässä, vaikka muistutan ikääni ääneen ja kerron olevani äiti-ihminen jne niin ei haittaa. Kyse ei ole myöskään pelkästä seksistä vaan ihan tahdosta muuttaa yhteen ja olla yhdessä.

Tähän asti olen antanut miesten mennä, yhden jouduin ihan estämäänkin kun ei olisi halunnut unohtaa. Miehet on ollut sellaisia, ketkä hyvin suosittuja oman ikäistensä joukossa, mutta nuoret naiskaverit ovat ottaneet minut ihanasti aina vastaan kavaeriporukkaan, vanhat akat ei kun eihän he voi sietää, vaikka itse nostavat metelin jos saavat edes 2v nuoremman.

Asialla on myös kääntöpuoli. Papereita kysellään usein eikä oman ikäiseni miehet lähesty minua luonnollisesti.

Olen aivan tavallinen nainen, kauniiksi sanottu, mutta en esim.pukeudu paljastavasti tmv.

Jatkossa en aio välittää enää kun ei miehetkään ikäerosta välitä. Kemia kun kolahtaa yhteen niin siinä ei ikä paljoa merkkaa, mutta mitään ÄIDINVAISTOJA mulle ei heistä tule koskaan vaan ihan tasavertaisena pidän.

Minusta ap sinun tulisi nyt ihan ensin selvittää itsesi kanssa mitä tahdot ja sen jälkeen toimia oikein ja tehdä asiat kunniallisesti oikeassa järjestyksessä.

Ei se nuorikaan mies kaipaa mitään äitiä sänkyynsä. :))

Vierailija
17/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nuorikaan mies kaipaa mitään äitiä sänkyynsä. :))

Joo en omaa äitiä, mutta olen aina syttynyt vanhemmista naisista. Itsevarmuus ja estottomuus aivan omaa luokkaansa sängyssä. Parasta seksiä olen saanut 57 vuotiaalta naiselta.

Nuori Mies 27v

Vierailija
18/18 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala suunnittelemaan astutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme