Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän nyt sitten on homman nimi (naisasiaa)

Vierailija
26.07.2018 |

Eräs erittäin kaunis ja seksikäs nainen on nyt jonkin aikaa ilmaissut kiinnostustaan minuun. Olen epäillyt tätä jo jonkin aikaa, mutta nyt sain "vahvistuksen".
En tiedä onko nainen muuten hyvä, koska emme ole olleet kovin syvällisissä tekemisissä. Mutta siis oikein sellainen "herkkuperse" kyseessä ja aika nuoren oloinenkin vielä. En toki itsekään varsinaisesti vanha ole, että ei nyt sillä.

Voiko siis oikeasti tuollainen nainen olla kiinnostunut ns. tavallisestamiehestä, kuten minä? Ei ole mikään sellainen bimbomainen, mutta selkeästi naisten ylimmässä neljänneksessä ulkonäöllisesti. Nainen on kilpatasolla urheilija yhdessä lajissa, mutta siinä ei taida mitään tienata, joten hän käy myös tavallisissa töissä ja opiskelee.

Erikoista kyllä tämä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuhlaa nyt hyvä mies aikaasi jossain vauvapalstalla sen sijaan, että pyytäisit häntä ulos...

Vierailija
2/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan itse tuo nainen. Kirjoitat jotenkin naismaisesti ja ihan niinku kehuisit itseäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä voi tietää voiko vaiko eikö. Myönnän avoimesti että miehenä minulla ei ainakaan ole mitään ymmärrystä millä perusteella naiset valitsevat miehiä. Tiedään periaatteessa millaiset miehet varmaan ovat useimpien naisten mieleen mutta kun aina sellainenkaan mies ei saa haluamaansa naista. Olen näitä kaveripiirissä nähnyt kun on pari pelimiestä ja ei onnista aina niitäkään.

Vierailija
4/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut et heti kannattaa tarttua tilaisuuteen.

Itselläni oli joskus nuorena vähän vastaavan kuuloinen tilanne mutten uskaltanut tehdä mitään. Sitten jo siinä empiessäni joku muu olikin uskaltanut ja tämä tyttö alkoi seurustella. paaaljon myöhemmin tunnusti olleensa minuun ihastunut sillon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän