Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko anella uudelleenpariutunutta exää takaisin?

Vierailija
26.07.2018 |

Erosimme aloitteestani. Särjin perheen. Luulin, että se oli hyvä ratkaisu, mutta ei ollut. Ikävöin exää, joka oli hyvä ja rehti mies. Exä otti heti erottuamme uuden tyttöystävän. Luulen, ettei oikein osaa olla yksin. Tyttöystävä on ihana, mutta huomaan, ettei exä ole korviaan myöten rakastunut.

Voinko mennä väliin anelemaan exää takaisin? Haluaisin vain meidän ehjän perheemme takaisin. Teenkö väärin uutta tyttöystävää kohtaan? Jos taas en anele, teenkö väärin esim lapsia kohtaan etten tsekkaa mahdollisuutta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit anella, mutta luultavasti vain teet itsestäsi pellen.

Vierailija
2/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tunteistasi ja ajatuksistasi avoimesti exällesi niin kuin kirjoitit tänne. Hän itse voi päättää miten haluaa edetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tunteistasi ja ajatuksistasi avoimesti exällesi niin kuin kirjoitit tänne. Hän itse voi päättää miten haluaa edetä.

Juu, kannattaa yrittää. Muista painottaa, ettei exä ole korviaan myöten rakastunut, ja että haluaisit vain ehjän perheenne takaisin.

Vierailija
4/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa että olet jo jotenkin änkeytymassa takaisin, joten kokeile täysillä vaan, sitten tiedät kumman se haluaa vai ottaako jonkun kolmannen.

Vierailija
5/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä anelu ei ole paras menetelmä vaan avoimesti jutella asiasta miehen kanssa. Et ole vastuussa uudesta tyttöystävästä.

Vierailija
6/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietenkin yrittää, mutta saat kyllä kahjon exän maineen.

Vierailija
7/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää aina voi mutta älä suutu pakeista. Ehkä hän ei halua takaisin pompoteltavaksi. Itse kuitenkin rikoit perheesi ja hän on siitä toipunut.

Vierailija
8/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit anella, mutta luultavasti vain teet itsestäsi pellen.

Tämä riski vaan on otettava. Kannattaa yrittää palauttaa miehenkin mieleen ne hyvät ajat ja suhteenne parhaat hetket. Sitten vaan käyt vaivijhkaa käsiksi. Voi tykätä tai tyrmätä, mutta oletpa yrittänyt.

Vierailija
9/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua loukata, mutta kuulostat epätasapainoiselta. Jotta en heti tuomitse sinua, niin kysyn, kävittekö ammattiauttajalla ennen eroa vai lähditkö vaan menemään? Tiedätkö exän tunteista eroon liittyen (kokiko tulleensa loukatuksi, onko katkera)?

Vierailija
10/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut tilanteessa, jossa mieheni ex yritti saada miehen takaisin itselleen. Oli itse heivannut miehen pari vuotta aiemmin, mutta sitten, kun aloin olla miehen kanssa yhdessä, alkoi ex anella miestä takaisin.

Nainen ei kuitenkaan saanut yhtään vastakaikua, ja minä ja tuo mies puolestaan olemme olleet yhdessä jo 21 vuotta. Lapsiakin on muutama.

Tuo nainenkin löysi aikanaan uuden miehen, ja nyt myös hän on perheellinen. Se on mukavaa, olen iloinen hänen puolestaan.

Ennen miehen takaisin anelemista pohtisin apnä hyvin tarkkaan, miksi olisit haluamassa miehen takaisin. Sinä kuitenkin jätit hänet, eli joku asia teidän suhteessanne ei ilmeisestikään toiminut. Ei kukaan muu voi vastata tuohon, että kannattaako miestä anella takaisin.

Vierailija
11/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on pelle. Ja niin olet sinäkin. Tai sinähän olet mies itse, joka unelmoi olevansa dream catch rofl. (Kaikki luottotiedot mennyttä ja järkyttävän riidnhakuinen persoonallisuus - good luck, next girl friend, i say :D )  - onnea vaan projekteihin jotka jatkuu ja jatkuu.. Saamaton nahjus. :D JES nyt se out in the open.  Honey.  Mullakin on ollut oikea mies jo kauan tässä välissä. Nahjukset on niin  out.

Vierailija
12/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaa tietämäni ukko oo suostunu jojoteltavaksi, jos akka on lähtenyt. Moni akka vinkunu takas muttei ukko oo ottanu tai ollu jo uus akka kuvioissa.

Vierailija
13/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi että mies on uuden kanssa. Ettei hänelle tule aina uusia erojärkytyksiä, jos olisitte yhdessä ja aiempaan eroonkin oli syyt jotka voivat tulla uudelleen esiin. Pelkkä "hyvä ja rehti" ei riitä siihen, että se pitää kiinnostuksesi yllä. Siinä täytyy olla muuta. Ja koska itse erosit, on todennäköistä, että kiinnostuksesi ei pysy tulevaisuudessa korkealla tasolla? Ehkä sinäkin löydät uutta seuraa ja sinkkuna löydät uusia asioita muutenkin, ellei siis jo ole löydetty. Tee kuten haluat ja riippuen sopiiko yhteen, mutta on hyvä ajatella muita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä