Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani miehen muuttunut käytös

Vierailija
26.07.2018 |

Ollaan tapailtu nyt muutama kuukausia, nähty muutamia kertoja, enemmänkin oltu tiiviissä puhelinyhteydessä.
Kiinnostus on tuntunut olevan voimakasta molemminpuolin, aina viime viikkoon saakka. Yhtäkkiä ei ota moneen päivään yhteyttä, viesteihin vastaaminen kestää jne.
Olen kyllä yrittänyt kysyä suoraan, mutta sanoo että ei tässä mitään, kiinnostaa kyllä edelleen jne.

Mutta se mikä eniten mietityttää.. on whatsapissa tunteja iltaisin putkeen, ei siis viestaa minulle. Jos olen lähettänyt tällöin viestin, voi mennä vaikka viisikin minuuttia että edes lukee sen vaikka on
paikalla.
Olen aika varma, että hänellä jo joku toinen kiinnostuksen kohde. Ehkä yrittää pitää minua vain varalla?

Miltä kuulostaa? Toiselta naiselta?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitta tuo puhe tapailusta kun totuus on, että viestittelette. Miten tuossa suhde kehittyy tai tunteet vahvistuu kun ette ole yhdessä?

Vierailija
2/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytänyt toisen ja nyt yrittää ''kohteliaasti'' ghostata sinua hitaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa että pitää sua varalla, ikävä kyllä. Ja joku muu kiinnostaa nyt enemmän.

Vierailija
4/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exänsä kanssa lämmittelee....

Vierailija
5/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollaan tapailtukin, tosin välimatkasta johtuen ei jatkuvasti.

Ärsyttävää vaan kun ei voi suoraan sanoa, että tämä oli tässä vaan yrittää välistä jonkun kivan viestin laittaa. Tosin mitään tapaamisia ei enää edes ehdottele.

Ehkä annan olla, enkä edes vastaa enää mikäli viestaa..

Vierailija
6/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jo uskoa,sillä on VARMASTI uusi mato koukussa.Älä kiusaa itseäsi ja ala katselemaan sinäkin uusia urpoja. Älä vaivaudu itkemään sen perään.

Ei vaan henno ketoa sinulle -ajttelee ,että pitäis aikuisen itsekkin ymmärtää jo hänen käytöksestään.

Vierailija
7/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille ja kerro ajatuksesi.

Vierailija
8/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin kävi mielessä. On pitkä suhde takana.

Eikä siinä mitään, mutta pitäis olla munaa myöntää että asia on näin.

Vierailija
9/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin kävi mielessä. On pitkä suhde takana.

Eikä siinä mitään, mutta pitäis olla munaa myöntää että asia on näin.

Viestillä? Jospa soittaisit sille vai onko rohkeutta siihen?

Vierailija
10/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmasti toinen nainen tai useampikin. Jättäisin omaan rauhaan.

Vierailija
11/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tapailemani mieheltä! Välillä häntä kiinnostaa ja käy ihan kuumana muhun, viestittelee pitkin päivää ja yötä kunnes yhtäkkiö lopettaa viesteihini vastailun. Tänään vastasi kaksi päivää sitten lähettämääni whatsapp-viestiin kuin mitään ei olisi tapahtunut. En jaksa enää katsoa tällaista. Pari kertaa katsoin läpi sormien, en enää. On kuitenkin whatsapissa koko ajan paikalla eli juttelee todennäköisesti toisen/toisten naisten kanssa. Pyörittää jotain ihme rinkiä ja tapailee vuorotellen kutakin kiinnostuksen mukaan, vaikka väitti ettei ole mikään pelimies, hah!

Ja nyt on kyse minua yli 10v vanhemmasta miehestä.

N24

Vierailija
12/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan tapailemani mieheltä! Välillä häntä kiinnostaa ja käy ihan kuumana muhun, viestittelee pitkin päivää ja yötä kunnes yhtäkkiö lopettaa viesteihini vastailun. Tänään vastasi kaksi päivää sitten lähettämääni whatsapp-viestiin kuin mitään ei olisi tapahtunut. En jaksa enää katsoa tällaista. Pari kertaa katsoin läpi sormien, en enää. On kuitenkin whatsapissa koko ajan paikalla eli juttelee todennäköisesti toisen/toisten naisten kanssa. Pyörittää jotain ihme rinkiä ja tapailee vuorotellen kutakin kiinnostuksen mukaan, vaikka väitti ettei ole mikään pelimies, hah!

Ja nyt on kyse minua yli 10v vanhemmasta miehestä.

N24

Sama mies kyseessä?

Vierailija
13/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen nimi J:llä?

Vierailija
14/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako miehen nimi J:llä?

Eikä! Tämän minun tyypin alkaa!

Mitä jos on sama mies kyseessä?

N24

Vierailija
15/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sama mies, mutta mullekkin tämä tapailemani väitti ettei todellakaan ole pelimies :D On siis komea, ystävällinen ja takuulla osaa olla naisille mieliksi.

Kukaan ei voi noin yhtäkkiä muuttua ja roikkua yötä myöten whatsapissa ilman mitään säätöjä.

Omalta osaltani annan olla. Eipä moiseen voi luottaa, enkä halua mikään varaemäntä olla.

Vierailija
16/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha jännä, että sitä pitää sanoa erikseen ettei ole pelimies. Varma pelimiehen merkki!

Vierailija
17/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää pysty luottamaan miehiin, niin surullista kuin se onkin.

Vierailija
18/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sillä on muitakin, ettehän te seurustele. Ihan normaalia toimintaa. Useampi säätö pitää mielen virkeänä. Parisuhteessa sitten tietysti ollaan uskollisia.

Vierailija
19/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on perseestä, älkää tuhlatko niihin aikaanne.

Vierailija
20/55 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vähän taukoa itse viestittelyssä. Jos mies on kiinnostunut, niin ottaa kyllä yhteyttä. Jos ei ota, unohda koko juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä