Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vaivaa miestä joka haluaa vain kirjoitella?

Vierailija
26.07.2018 |

Tuntuu erikoiselta tyypiltä, koska kirjoittelee kyllä laveasti tekemisistään (tulevista ja menneistä) mutta ei oikein tartu mihinkään mun ehdotuksiin vaan vaihtaa puheenaihetta. Kertoo esim. mitä aikoo vapaapäivänään tehdä vähän siihen tyyliin että aikaa ei ole muuhun vaikkei nekään tekemiset nyt koko päivää veisi tai nyt muutenkaan tunnu niin päivän päälle olevan. Yleensä kai saisi järjestettyä aikaa muuhunkin jos haluaisi?

Pikaisesti ollaan jopa tavattu yhdessä tapahtumassa mutta tätä menoa tuskin tulee toistumaan. Ajattelin että jos ei oikein miellyttänyt, olisi kirjoittelukin jäänyt mutta jatkaa sitä ihan kuten ennenkin.

Eronnut on mutta en tietenkään tiedä muista sutinoista. Ei tutustuttu missään deittipalstalla vaan Facebookin ryhmän kautta. En oikein tiedä mitä ajatella. Mistähän tässä on kyse?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota tapaamista?

Menkää yhdessä vaikka katsomaan jotain taidenäyttelyä tai nähtävyyttä.

Vierailija
2/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota tapaamista?

Menkää yhdessä vaikka katsomaan jotain taidenäyttelyä tai nähtävyyttä.

Olen ehdottanut parikin kertaa mutta kierteli ja kaarteli puheenaiheesta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä vaan kiinnosta tarpeeksi tai on muuten jumissa.

Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
4/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuus sitä "vaivaa".

Vierailija
5/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä vaan kiinnosta tarpeeksi tai on muuten jumissa.

Uutta matoa koukkuun.

Tätä olen itsekin miettinyt että miksi tuhlata aikaa asiaan joka ei vie mihinkään. Tai mikä lopputulema tässä voisi olla?

Vierailija
6/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sille kaveri. Voipi olla vanha suhde vielä kesken, eikä kiinnosta uudet. Tai haluaa elää vapaasti. Tapailla useita.

Vierailija
7/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuus sitä "vaivaa".

Mutta kertoo tosi paljon tekemisistään, niin paljon ettei siinä oikein perhe-elämälle jää aikaa jos oikeasti nuo kaikki tekee mistä puhuu.

Vierailija
8/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sille kaveri. Voipi olla vanha suhde vielä kesken, eikä kiinnosta uudet. Tai haluaa elää vapaasti. Tapailla useita.

No vähintään terapeutti!

Vierailija
9/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuus sitä "vaivaa".

Mutta kertoo tosi paljon tekemisistään, niin paljon ettei siinä oikein perhe-elämälle jää aikaa jos oikeasti nuo kaikki tekee mistä puhuu.

Valehtelee ja keksii tarinoita tekemisistään?

On etäsuhteessa? 

On vasta alkanut seurustella jonkun kanssa, jota ei vielä tapaa kovin usein?

Vierailija
10/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hain joskus deittipalstalta ihan vain kirjoittelukaveria. Olen aika introvertti ja tykkään että on joku, jonka kanssa jakaa ajatuksia päivittäin, mutta ei tarvitse nähdä. Tätä eivät monetkaan ymmärtäneet, vaikka alusta asti sanoin, että tahdon pitää yhteyttä lähinnä kirjoitellen, enkä ole etsimässä parisuhdetta.

Vierailija
11/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuus sitä "vaivaa".

Valehtelee ja keksii tarinoita tekemisistään?

On etäsuhteessa? 

On vasta alkanut seurustella jonkun kanssa, jota ei vielä tapaa kovin usein?

Jaa-a, vaikea sanoa. En jaksaisi enää oikein nähdä vaivaa omiin viesteihin kun eivät tunnu johtavan mihinkään. Miten tällaisen lopettaa kasvot säilyttäen?

Vierailija
12/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan vastaava tilanne menossa! Olen ehdottanut tapaamisia: että joko hän tulisi luokseni, minä hänen luokseen, tai tapaisimme jossain puolivälissä matkaa (välimatkaa on jonkinverran). Mies ohittaa tämän aiheen liukkaasti ja vaihtaa keskustelunaihetta. Nyt on mitta täynnä. Ilmeisesti en kelpaa tapaamiseen, joten antaa olla. Ihmettelen mitä on oikein minusta hakenutkaan alunperin. Olisin kyllä ollut kiinnostunut hänestä ja olen se selväksi tehnyt. Surkeeta tämmöset miehet! Aikaa ja vaivaa mennyt hukkaan monta viikkoa tämän takia. Tää loppu nyt tänään. Poistin miehen kaikilta kanaviltani. Hyvää loppuelämää hänelle vaan ja adios.

Vierailija
13/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei ole yli eksästä, elättelee toivoa paluusta yhteen ja ei uskalla tehdä ratkaisevia päätöksiä muiden suhteen

- Pelkää torjutuksi tulemista, niin kauan kuin vain kirjoitellaan kevysti homma on ennustettavaa

- Joku muu mielessä vaikka ei ap:tä vastaan mitään

- Ei tiedä mitä haluaa

Vierailija
14/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varattu ja haluais pettää mutta ei uskalla. Tai sitten pyorittää monta naista samaan aikaan eikä oo aikaa nähdä tai oot varavaihtoehto jos toinen juttu ei toimi. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
15/15 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee silleen, että älä keskustele enää mistään muusta kuin tapaamisen järjestemisestä.

Jos haluaa jutella vain niitä näitä niin sano, että sulla on nyt kiire, pitää mennä, heippa! Jutellaan joskus.

Seuraavan kerran kun ottaa yhteyttä palaa takaisin kohtaan yksi ja kysy milloin tavataan.

Tästä noidankehästä ei pääse ulos kuin lopettamalla tai tapaamalla. Päätös pitää tehdä.