Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja amk

Vierailija
26.07.2018 |

Olen aloittamassa opinnot elokuussa amk:ssa, ja tiedän haluavani saada ensimmäisen lapsen ennen neljää vuotta (silloin olisin valmistunut). Onko jollain kokemuksia siitä, että jää kesken opintojen äitiysvapaalle? Tiedän että se voi olla rankkaa, haluan sitä silti ja olen varma asiasta. Koittaisin olla mahd pitkään tunneilla ja tehdä itsenäisesti kaikkea mahdollista mitä vain voisin vaikka olisinkin vapaalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti haluisin jopa jäädä jo ensimmäisen vuoden jälkeen pois..

-ap

Vierailija
2/2 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aloittanut amkissa vuosi lapsen syntymän jälkeen ja kyllä se on ollut rankkaa opiskella lapsen ollessa pieni.

Kaverini taas sai lapsen pari päivää ensimmäiden lukuvuoden päättymiden jälkeen ja oli myös aika väsynyt viimeisiä tenttejä tehdessään viimesillään raskaana. Opiskelu kuitenkin sujui hyvin raskausaikana, mutta kannattaa ottaa huomioon, että raskaus voi olla myös vaikea pahoinvoinnin tms. takia.

Kaverini jäi vuodeksi äitiyslomalle ja on vähän harmitellut sitä, että jo opitut asiat ovat hiukan unohtuneet ja on joutunut kertaamaan paljon taas palatessaan opintojen pariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi