Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missähän vika mahtaa olla kun ei se nyt hiin ihanaa olekaan?

hiljainen hissukka
26.07.2018 |

Tämä lähti kejusta ajatuksena kun jollain oli niin hauskaa ja rakastaa ukkoaan yli kaiken... no, kerron toisen tapauksen eli missä minun suhteessani on vika?

Meillä 20v takana ja ei. Ei mitään läheisyyttä... Akka huttaa ja mäkättää. Suuttuu kaikesta vaikka syytä ei mielestäni ole. Olen siis mies. En juo /polta yhtään. Istun kotosalla töitten jälkeen. En riennä kaljoille baariin. Tee kotitöitä sen mitä ehdin ja pystyn eli tiskaan, vien roskat. Korjaan autot silloin kun rikki, että arvon rouvalle säästyy rahaa konsertteihin ja muuhun humpuukiin. Sanomattakin selvää, ett nais porukalla noihin mennään. Ei ole kyselty minua mukaan. Kyläily reissuja kyllä sovitaan sukulaisiin - minun maksamallani bensalla... Ja paljon muuta. En edes jaksa enää kertoa. Lähden lenkille. Ainakin on kesäinen ilma. Jospa tuolla reissulla tapaisi jonkin ihmeen syyn kautta jonkin tulevan naisen ja kunnon rakkauden... Läheisyyden kaipuu hirmuinen... Mutta tuskin. Km. tolkulla vain metsätaivalta. Jokunen hirvi tai karhu voi vastaan tulla... Mutta päivän jatkot teille ketkä luette näitä... Arvostakaa tosiaan sitä rakastanne.... ja osoittakaa se! Kiitos teillenaiset jotka jaksatte rakkaittenne rinnalla... Tippa tuli linssiin... no, mää menen nyt - heippa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pitäisi hommata ihan oma koti missä saisi oman mielen mukaan tehdä kaikki. Kahden asunnon suhde vois hyvin toimia jos siis on varaa.

Vierailija
2/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi teillä ei ole läheisyyttä kun teet kotona kaiken jne. Ja nainen suuttuu sinulle asioista jne. Ei se niin mene. Miehen silmille ei hypitä. Joko akka käyttäytyy kunnolla tai lähtee. Ku mies pitää tuollaisen asenteen niin kappas kummaa, nainen kiehnää kainalossa ja haluaa seksiä vähän väliä. Jos alistut naiselle niin et ole enää kiinnostava uros. Sinun tehtävä on metsästää ja ampua niitä hirviä ja karhuja siitä metsätien varresta eikä tehdä kotitöitä kokoaikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesäälillä pötkii kyllä pitkälle

Vierailija
4/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani sinkkuna muutama vuosi sitten kokeilin nettideittailua. Olin tuolloin 30-vuotias, ja suurin osa tapaamistani miehistä oli toisella kierroksella. Yllätyin, miten paljon on riitaisia eroja, huoltajuuskiistoja ja käsittelemättömiä tunteita eksää kohtaan. Ei ole mitenkään poikkeuksellista, että mies jauhaa koko ensitreffien ajan "hullusta eksästään". Olin itsekin eronnut pitkästä suhteesta, mutta en halunnut ryhtyä miksikään terapeutiksi tai laastarisuhteeksi enkä itse halunnut avautua lähes tuntemattomalle omista asioistani.

Voi olla, että naiset tekevät samaa. Heterona en ole naisen kanssa treffeillä ollut enkä siis osaa sanoa. En halua tehdä tästä sukupuolikysymystä. Pointtini on, että ap vaikuttaa juuri tällaiselta katkeralta henkilöltä, joka laittaa potentiaalisen uuden kumppanin hälytyskellot soimaan. Ap:n pitäisi ensin erota, hoitaa päänuppinsa ja asenteensa kuntoon ja sitten vasta alkaa katsella naisia lenkkipolulla. Kuulostaa nimittäin siltä, että ap ei haaveile uudesta suhteesta suhteen itsensä vuoksi vaan päästäkseen "kostamaan" nykyiselle vaimolleen. Ei kukaan halua mukaan tällaiseen peliin, eikä se ole hyvä lähtökohta uudelle suhteelle.