Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pannut merkille, että ylipainoinen tuttava alkaa syödä enemmän aina illalla ja yöllä! Lisääkö tämä ylipainon riskiä?

Vierailija
25.07.2018 |

Aamuisin tuttava ei syö juuri mitään ja vielä aamupäivänkin syö hyvin vähän.
Kuitenkin iltapäivästä alkaa syödä enemmän ja illalla tämä lisääntyy entisestään ja saattaa katsoa tv:tä pitkälle yöhön ja syödä samalla kaikkea.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasainen ruokarytmi sopii useimmille. 

Valtaosan kannattaisi syödä aamupala ja lounas eli painottaa kalorimäärää aamupäivälle. 

Yöllä ruoansulatus hidastuu, joten yösyöminen on huono idea.

t. Toinen yösyöppö

Vierailija
2/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

frendi laihduttaa päivisin ja sit klo 22 se alkaa kiskoo safkaa huolella ja sit se ihmettelee miks lihoo eikä laihdu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumopainijat syövät kuulemma vain yhden aterian päivässä, mutta reilun ja illalla.

Vierailija
4/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sumopainijat syövät kuulemma vain yhden aterian päivässä, mutta reilun ja illalla.

Roskaa. Ne syö aamusta iltaan tasaisin väliajoin koska pitää saada mahdollisimman paljon tavaraa kurkusta alas.

Vierailija
5/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aamulla ja päivällä on syömättä, niin illalla onkin sitten jo niin hirveä nälkä, että tulee ahmittua liikaa.

Vierailija
6/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahditko ikkunasta tuttavasi syömisiä kaiket yöt...vai itse se "tuttava" ?

Vierailija
7/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahditko ikkunasta tuttavasi syömisiä kaiket yöt...vai itse se "tuttava" ?

Itse ajattelen, että pari kertaa on käynyt "juhlatunnelmissa" tutun luona. Ja tästä sitten rakennetaan teoria tutun arkikäyttäytymisestä. Joopa joo...

Vierailija
8/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi ylipainon riskiä lisätä, kun hän kerran jo on ylipainoinen. "Riski" on jo 100 %. 

Vierailija
9/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mun kohdalla. En ole koskaan pystynyt syömään aamupalaa ja ruokahaluni lisääntyy aina pikkuhiljaa iltaa kohti. Illalla syön reilusti. Olen nelikymppinen ja aina ollut hoikka. Ja olen aina syönyt mitä haluan. En kaihda rasvaa enkä herkkujakaan, mutta aikuisiällä en ole pystynyt enää syömään makeaa kovin paljoa kerrallaan.

Vierailija
10/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

warrior diet on sellainen, että syödään vain kerran päivässä ja raskaasti. tosin sun kaverisi mussuttaa koko ajan loppujen lopuksi, ja epäterveellisesti. siksi se lihoo.

Vierailija
11/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tuttava puolisosi.. vai kenties sinä itse... ?

Vierailija
12/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuisin tuttava ei syö juuri mitään ja vielä aamupäivänkin syö hyvin vähän.

Kuitenkin iltapäivästä alkaa syödä enemmän ja illalla tämä lisääntyy entisestään ja saattaa katsoa tv:tä pitkälle yöhön ja syödä samalla kaikkea.

Asut siis "tuttavasi" nurkissa, kun tiedät mitä se tekee öisin? Vai että sellainen tuttava. On sillä onni mukana, kun on tuollainen kyttääjä kaveri messissä. Kummasti tällä palstalla  ystävät ja  ihmiset, joiden kanssa kiehnätään kylki kyljessä muuttuvat "tuttaviksi" kun halutaan jotain ilkeää juoruta?

Vierailija
13/13 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä mitään isoa merkitystä ole. Asuin vuoden Espanjassa, jossa hyvin tavallista oli, että perheet kokoontuvat syömään vasta iltaisin yhdessä. Itsekin opin siihen rytmiin, kun kimppakämpässä asuin. Söin yleensä aamupalaksi jotain paahtoleipää, appelsiinimehua ja tuoreita hedelmiä, lounaalla klo 13 (siestan aikaan) jotain tosi kevyttä, esim. jukurttia, kahvia, croisantin tai leivän tai salaatin, joskus smoothien. Illalla meillä oli vakioruoka-aika klo 20. Yleensä käytiin ravintolassa, joka oli samalla kadulla, jossa asuttiin. Sieltä saatiin kunnon alennus, ja esim. paellapannu ei kovin kalliiksi nenää kohden tullut. Meitä oli yleensä 4-8 ruokailijaa. Jos oli synttärit tai jotain erityistä, saattoi olla seurueessa 20 ihmistä. Laitettiin me kerran, pari viikossa myös yhdessä ruokaa. Minä en osaa laittaa mitään kansainvälistä, joten menihän se usein sellaiseksi, että jotain kasviksia ja broileria pannulla, sekaan riisiä, soijakastiketta ja mausteita. En huomannut painossa isoa muutosta, vaikka iltaisin saatettiin syödä tunti, parikin, ja aina mahat ähkytäyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän