Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua vähän säälittää nuo luuripäät

Vierailija
25.07.2018 |

Eipä heitä musiikinkuuntelu kadulla/junassa/jokapaikassa kiinnostanut vielä pari vuotta sitten. Mutta nyt rumat ja hiostavat luurit pitää vaan tunkea päähän vaikka helteelläkin, koska on muka niin muodikasta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut musiikkia julkisilla paikoilla alakouluikäisestä lähtien. Miksi nyt lopettaisin ja mikä siitä tekee niin kauheaa?

Vierailija
2/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut musiikkia julkisilla paikoilla alakouluikäisestä lähtien. Miksi nyt lopettaisin ja mikä siitä tekee niin kauheaa?

Rumia ja isoja luureja oli olemassa myös pari vuotta sitten. Miksi et käyttänyt niitä silloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastamelukuulokkeet ja käytän niitä joskus julkisissa ettei tarvitsisi kuunnella mitään! Ei tarvitse sääliä!

Vierailija
4/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maailmassa on kaltaisiasi ihmisiä, jotka tekevät tärkeää tutkimustyötä tärkeistä asioista.

Vierailija
5/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumia ja isoja luureja oli olemassa myös pari vuotta sitten. Miksi et käyttänyt niitä silloin?

Koska käytin hienoja isoja luureja, mäntti.

Vierailija
6/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea tällä tasaöäävaltiossa ollaan valmiita kieltämään helteen vuoksi:

- musiikin kuuntelu kuulokkeillla

- farkkujen käyttö

- mustan värin käyttö

- kotona sisällä oleminen

Vierailija
7/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kasettisoitin aina mukana ja luurit päässä jo 80-luvulla. Ei tämä mikään uusi muoti-ilmiö ole.

Vierailija
8/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiinnostanut kohta 20 vuotta. Pari vuotta sitten raaskin ostaa kunnon kuulokkeet enkä enää vaihda huonompiin. Ei tarvitse kuunnella muiden kälätystä linja-autossa. 

Vierailija
9/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Sonyn 400€ vastamelukuulokkeet. En jaksa kuunnella ihmisten tyhjännpäiväsiä juttuja ja näin on parempi!

Vierailija
10/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kuuntelen musiikkia isoista rumista kuullokkeistani kuin ihmisten aiheuttamaa hälinää

Vierailija
11/11 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kasettisoitin aina mukana ja luurit päässä jo 80-luvulla. Ei tämä mikään uusi muoti-ilmiö ole.

Samoin. Walkman oli mukana kaikkiallaja ne ihant vaahtomuovikuulokeet. Patteireiden kulutus meinasi tuhota viikkorahabudjetin kokonaan.